fredag 15 april 2011

NU TAR VI HELG!



Todelooo!



Nu tar familjen här helg!:)


Det har varit en tuff vecka och det ska bli skönt att bara få vara en hel helg tillsammans. Dock just nu saknas en sessa här hemma då det var discodags igen - och det får ju absolut inte missas!:)


Vi andra ska avnjuta lite god mat efterföljt av fredagsmys med popcorn och till det ska denna trötta mamma ta ett glas rött!




Vi ses i morgon och då ska jag visa en fin fin present jag fick på posten idag!:)




KRAM







9 kommentarer:

Grodmamman sa...

Ha en skön helg! Låter som att du behöver det.
Kram

D I N À R À sa...

Tack söta! Trevlig helg till dig också! KRAM

Stjärnor & Champagne sa...

Jaaaa nu är det helg igen såå skönt. Säger till om det komer en vit, jag har väntat så länge och jag sa till grabbarna på jobbet att Anne är minsann först på listan.Ha en skön helg här är det nagelfix, köpa skor till grabbarna och bära sten i trädgården. Ha det gott/ Kram Anne

signerat 71 sa...

Äntligen helg!!!
Jag är på väg till Örebro - Tilda gör sin första tävling i disco imorgon. Såååå spännande!!!
Önskar dig en riktigt skön helg, Mia!
Kram Jenny

Signe 1 sa...

ha en riktigt fin helg nu vännen!!

kramis s

Anonym sa...

Sötis:), trevlig helg/J

blacknwhite.dk sa...

Soo Cute :)

God weekend

Solkramar Vibe

Sofia på Me and my home sa...

Vilken liten sötnos du har!
Skön helg! önskar Sofia

jenny * house of jenny sa...

Helt underbart foto! Sötnosen!

Puss!