onsdag 27 april 2011

MINI ME


Min älskade stora fina (lilla) sessa. Ja ni, som ni sett så är hon är otroligt lik mig, min egen mini me typ:) Faktiskt är hon väldigt lik mig till sättet med, både på gott och ont (kommer säkert slå gnistor mellan oss om ett par år, men just nu njuter jag av att är min stora duktiga tjeja)!!!;)


Hello!


Tack rara ni för tipsen om barnkläderna för lite större sessor. Och vad skönt att vi är fler som känner likadant!:) Nu har jag en del tips att spana in och ni får gärna komma med fler!:)

Idag blir det after work efter lite arbete. Ska bli skoj att mingla lite med kollegorna utanför jobbet och passande eftersom idag är det onsdag och enligt gamla tider lite lill-lördag!:))


Ni får ha en fin fin onsdag, så ses vi snart igen!



10 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Söt ja, och väldigt lik dig :)

I förra inlägget skrev du om dina fasadbokstäver/siffror. Om man inte vill göra dem själv har du någon aning om var man kan hitta fasadbokstäver till ett hyffsat pris? Jag letar ihjäl mig.

Sen undrar jag om ni är nöjda med er fasadfärg från Nordsjö. Vi bygger ju hus nu och då ingår just Nordsjös fasadfärg, men vi har ju ingen erfarenhet av den så jag frågar dig :)

Hoppas du haft en fin påsk.

Kram Josefin

jenny ~ house of jenny sa...

Sötaste! Hos oss är det likadant. Den stora lik mig o den lilla lik gubben. Det roliga är att vi är även lika till sättet. :) Jag o stora råkar i luven o den lilla o pappan. hehe

Ha en underbar dag!

Puss!

signerat 71 sa...

Kul att din dotter är så lik dig. I vår familj har vi en som är oerhört lik mamma och en som är oerhört lik pappa, ffa till sättet. Det är riktigt kul att se när de små agerar och reagerar som man själv gör.

Ha en riktigt skön after-work!
kram Jenny

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Lika söt som mamman sin:)
Hoppas det blir en bra kväll

Kram

P e r l a n sa...

Underbart fin tjej du har Mia :)
Ska genast kolla in klädtipsen.. för jag har samma dilemma till min låååånga tjej på 10år!
kram ♥

Hemma på Landet sa...

Så söt hon är.:-)
Stina

Kviddevitt sa...

Så himla vacker tjej! Älskar bilden!

Emma H sa...

Väldigt lik dig måste jag säga:)
Va trevligt att få umgås med jobbarkompisarna utanför sjukhusets väggar, det behövs ibland. På fredag ska vi ha lite fest hos en jobbarkompis och det ser jag fram emot. Kan ju va skoj att se varandra utan dom fina, vita kläderna;)

Ha det bra!

Kram Emma

Linruz sa...

Hon är lika vacker som sin mamma.
Kram och ta hand om er

mammaxtre sa...

Jag är trebarnsmamma och inget av mina barn är lik mig. Vad roligt att ha en mini me tänker jag :-)

Ha en fin dag