måndag 4 april 2011

LIV I VARDAGSRUMMET


Här kommer en lite större bild för er som var lite nyfikna på att se hur det blev med Liv av Jonas Bohlin på plats i vardagsrummet! Jag är så himla nöjd med lampan den är verkligen en av mina drömlampor jag har önskat hur länge som helst och den var verkligen värd att spara till! Men ni visst är det svårt att veta vilken höjd som blir bra på taklampor?? Jag tycker det iallafall är hur svårt som helst, för högt för lågt vad tycker ni?



Hej första veckan i April!




Vet ni vad idag ska jag jobba!:)

Jag längtar faktiskt, ska bli så himla roligt att träffa alla jobbar fantastiska kollegor igen och jobba lite dagtid nu när nattperioden (och sjukskrivningen!!!) är över!:)


Nu har jag lite fix innan Alice ska lämnas på dagis och jag ska bege mig mot jobbet!


Vi ses!


KRAM




18 kommentarer:

HOUSE OF SVEA sa...

Å den är så snygg. Ja det är lite trixit med längden över ett soffbord men jag tycker det ser finfint ut =)

Ha en härlig dag på jobbet!

Kramar Anna

Anonym sa...

Jag tycker det ser helt ljuvligt ut och höjden är perfekt!//J

Lisa sa...

Den är så söt! Ser ut att hänga på en bra höjd tycker jag!

jenny ~ house of jenny sa...

Riktigt snygg! Och höjden ser väl ok ut...

Ha en trevlig dag på jobb!

Puss!

tjej sa...

Riktigt fin och höjden ser ut att vara bra. Visst är känslan skön när man äntligen kan köpa något som man har sparat och velat ha läääänge.

Jag kommer ihåg när jag skulle köpa mina sjuan stolar hur överlycklig jag var. Än idag blir jag lika glad över att se de när jag kliver innanför dörren.

Ha en fin dag på jobbet!

Hemma på Landet sa...

Härlig lampa. Hänger bra där, tycker jag.:-) Kram Stina

Johanna sa...

Åh va fint !!
Perfa höjd
Jag älskar ditt hem, ni har så fint !
Kram

Karin // DBKD sa...

Sen bryter av så fint med sitt skira tyg. Superfint!

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

SJUKT FIN LAMPA! Den gjorde sig perfekt i ditt fina hem

Kram

D I N A R A`s sa...

Tack söta! :) Jag är mest sugen på lite mer grönska och färg, även om jag gillar när det är så cleant.

Lampan är härlig. SKulle så gärna vilja ha en sån till dotterns rum. Hoppas att veckan har börjat fint! kram

Room of karma sa...

Fint hem du har!
Undrar om din fina lampa du har i taket.
Är det lampan LIV från Jonas Bohlin? Den är underbar!!

kram CC

MITT VITA HUS sa...

Tack raringar:)))

CC: Japp the real one, LIV Av Jonas Bohlin för KLONG:)) Visst är den underbar, en riktig drömlampa:))

KRAM

M

mammaxtre sa...

Lampan är klart annorlunda. Väldigt modern. Lamphöjd är svårt. Man måste prova sig fram.

Ha det fint

Anonym sa...

Hej!

Vad fint.... kudden med peacetecknet, vart har du hittat den?

Sara

Knaada sa...

Ja det är ju hur svårt som helst! Jag brukar be min sambo att ta en promenad under den, kan han det så får det duga :)

LIV ser ut att trivas bra hos er tycker jag!

AE sa...

Du har så fint! Vart är den ursnygga tavlan med fjärilen köpt?=)

MITT VITA HUS sa...

Sara: Tack:) Peacekudden är köpt i höstas på Day.dk, den är i färgen Kit.

AE: Tack:) Den ursnygga fjärilstavlan kommer direkt från Hagendornhage men finns på bla. Perlanliving.se, eller Cancan interiör! Min är storleken 70x100.

KRAM

M

Anonym sa...

Hej!

Sååå himla fint! Vill ha allt *ler*
Undrar vad soffan heter och vart den är köpt ifrån....passar jättefint ihop med det andra trots lite mer modern stil på den!

Trevlig Helg ♥

Kram Sofie