tisdag 12 april 2011

HIPP HIPP HURRA


Hurra!


Jisses det är knappt sant hela tre år har gått förbi i ett nafs höll helt på att glömma just denna dag också... Det kändes nämligen precis som igår vi skrev på för nybygget i vårt område och jag bestämde mig för att ge mig ut i cybervärlden med en liten blogg.

Hade knappt läst en endaste liten blogg innan, bara sneglat på några få andra husbloggar via ett forum... Helt utan plan plitade jag in ett namn på blogger som helt plötsligt blev mitt. Nu tre år senare minus ett litet avbrott är jag så glad att jag började!:)


Jag har träffat fantastiska människor här ute i cyber och irl och jag är så glad för att ni alla finns och sänder mina varmaste TACK pussar & kramar till alla er mina fina läsare!





21 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till dina tre år som bloggare! Jag tar en vända hit varenda dag, så härligt med dina fräscha, inspirerande inlägg!
Anna I

PS. Du nämnde en ny creperia här i vår gemensamma stad, var finns den?

Tulipa sa...

Hej Mia!

Grattis till de där åren...tiden går fort när man har roligt!

Kan knappt fatta att jag haft min blogg i två och ett halvt år...Det tar sin lilla tid med blogg, men det är ju så roligt så det är svårt att vara utan den! Jag antar att du känner likadant..

Läser troget här, så keep up the good work!

Kram Mariette

Stjärnor & Champagne sa...

Grattis grattis:) Visst ger bloggen ett nätverk som man inte vill vara utan fast man tänker många ggr att man skall sluta blogga. Det är nog nätverket som håller mig uppe:):) Kram Anne

Erika sa...

Grattis på tre årsdagen. Gillar verkligen din blogg.

Kram

Erika

I Det Gula Huset sa...

Stort GRATTIS till dig och till bloggen.
Ser alltid fram emot nya inspirerande inlägg från dig, för att inte tala om dina otroliga foto.

Skrev en liten kommentar om din inspirerande blogg för någon vecka sedan http://idetgulahuset.blogspot.com/2011/03/koksdrommar-och-en-tolixpall.html
Kram/Jenny

signerat 71 sa...

Hej,
Tack för att du förgyller vår dag med dina härliga inlägg.

Jag hade faktiskt jubeleum häromdagen - 1 år - firade signerat 71, men jag glömde bort dagen... Så kan det bli.
Kram jenny

FruSofie sa...

Hipp Hipp Hurra för en utav de bästa inredningsbloggarna idag, tack för all insporation du sprider här!

Signe 1 sa...

grattis till bloggen mia!! din blogg var ju bland de första jag började läsa, remember!?:-))

kramis s

Livet är Underbart sa...

Grattis! Du har en riktig feel-good blogg. Man kan inte annat än att bli på gott humör när man läser dina inlägg. Kram kram

Jenny sa...

Stoooort grattis vännen!!
Det är tack vare dig JAG började blogga!!

Stor kram

Ps. Ser fram emot 3 år till!;)

More of White sa...

Stort Grattis till dig och bloggen :)

Kram Fia

Mrs. b sa...

Grattis till fina bloggen!!!

Hemma hos Katta sa...

Hurra hurra för dig och bloggen!! =)

Många kraamar! /Katta

Kristine sa...

Gratulerer! Er ikkje så veldig lenge sidan eg oppdaga din blogg, så har nok gått glipp av mange fine innlegg på desse tre åra;)Men nyter i alle fall å komme innom no og bli både inspirert og glad av dine fine innlegg!
Klem Kristine

Hem och Lycka sa...

Grattis! Tänk vad tiden går..

kram Mia

mammaxtre sa...

Bloggandet berikar livet :-)

Ha det gott

Livet på landet sa...

Grattis till bloggens födelsedag!
Gillar din blogg & har läst den nästan sen starten.
Kram Helena

Therese sa...

Grattis till de tre åren och god fortsättning:)Hoppas du fortsätter i samma anda.

Kram Therese

På vår gata sa...

Grattis! Hoppas du fortsätter blogga många år till. :)

Kram Daniela

Tillsammans Hemma sa...

Grattis - tre år!!!!!!!
Har tyvärr inte följt dig så länge, men jag lovar att jag fortsätter i många år till, nu när jag hittat till "Mitt vita hus"!
Hurra för oss blogerskor som ger varandra så mycket glädje, underhållande och spännande texter och vackra bilder!
Hej från Loo.

MITT VITA HUS sa...

Tusen tack rara ni:)))