tisdag 26 april 2011

GOD MORGON TISDAG




Vår lilla klotlönn på baksidan. Just nu ser den pyttig ut och väldigt rolig med ett superlångt skott åt ena hållet. Men vi har fått rådet att inte klippa något än, då kan den förlora sin naturligt runda form!




Tjingeling!




Har precis skickat min Emmsa till skolan. Jag tror faktiskt hon hade velat vara ledig ytterligare en dag till med mig och Alice men men, vi har planerat många lediga veckor i sommar ihop, så vi får se fram emot det!:))


Nu ska Alice och jag fixa iordning oss för en tur till stan, har nämligen lite sånt där som måste fixas! Tiden är ju ganska knapp när man jobbar hundra procent och sånna här dagar ledig mitt i veckan är perfekta att fixa lite på!:))



Ha en underbar dag, vad ni än tar er för idag vänner!:)





6 kommentarer:

Madame Vit sa...

Kikar in till dig och drömmer mig bort från berg av flyttlådor som ska fyllas =)
Hoppas ni två får en fin dag tillsammans =)
Kram Fia

signerat 71 sa...

Mina barn var oxå svåra att få iväg till skolan - ville gärna vara hemma någon dag till. Melker sa t o m: Jag önskar att det bara vore helg!

Ha en mysig dag!
kram Jenny

jenny ~ house of jenny sa...

Va söt du är! Måndag, det är ju faktiskt tisdag! ;)

Ja, några dagars ledighet till hade inte skadat. MEn snart är det semester...

PUss!

Vitt för själen sa...

Supergulligt träd!

Men jag var tvungen att kika 2 ggr..Du skrev God morgon månag. Jag vart aningen förvirrad, hihi!!

Ja tillbaka till verkligheten efter en skön påsk :)
Ha en fin vecka. /Sophia

Weronica - En mammas dag sa...

Japp, spretigt och pinnigt är liksom bara förnamnet på dessa minilönnar :) Hoppas att stadsvistelsen var angenäm!

Gnistra i Norr sa...

Vilka fina bilder du har i din blogg!

Hoppas att du får en fin ledig dag.

//Jeanette