fredag 1 april 2011

FINASTE NAMNSMYCKET




Idag i brevlådan fann jag en liten svart ask adresserad till mig och gissa om jag var nyfiken när jag öppnade. Innuti låg världens finaste födelsedagspresent i form av ett Namnsmycke med mina älsklingars namn instansade!:))

Ett sött silverhjärta, My Love med en rosa liten pärla (mitt i prick eller hur, so me!!;) och en lång silverkedja från Familjesmycken. Jag älskar enkla silversmycken, är nämligen inte alls någon guldtjej!

Tusen tack rara ni för den superfina födelsedagspresenten:)



Nu får ni ha en underbar fredagskväll med massor mys vänner!:)))



KÄRLEK TILL ER








12 kommentarer:

Grodmamman sa...

Verkligen jätte fint!
Kram

a piece of happiness sa...

Jättefint!
Själv köpte jag mig ett hänge i form av en rysk docka a la Baglady. Små ting vi blir glada av. Trevlig fredagkväll!

Hemma hos Märtha sa...

Jättesött halsband!! Grattis på födelsedagen!!
Kram
Anne-Lie

Linda sa...

Stooort Grattis Fina Mia!! :)) Vilket fint halsband!

Ha en underbar kväll!

Kram Linda

Hem och Lycka sa...

Stort grattis! Helt underbart fint halsband, håller med dig, jag är inte heller någon guldtjej.

kram Mia

Emma H sa...

Grattiskramar på din dag!!

Vitt och Blått sa...

GRATTIS!!!

Hoppas att din dag varit fab!
Kram Ewa

Jenny sa...

Stort grattis på födelsedagen fina du!!

Kraaaam

mammaxtre sa...

Grattis i efterskott. Vad roligt med fint halsband.

Ha en fin lördag

Livet på Enbergsstugan sa...

Stort grattis i efterskott!! =) Ett jätte fint halsband, gillar också enkla silversmycken.
Vet inte om jag kommenterar din blogg förut, men jag har läst den en tid nu och gillar allt!!! =)
Kram kram

BLONDETTY sa...

Vilket FINT halsband!

Hoppas att du hade en alldeles UNDERBAR födelsedag!

Kram från
BLONDETTY
♥♥♥

Therése sa...

Verkligen jättefint smycke! GRATTIS i efterskott!

Kram Therése