måndag 25 april 2011

ANNANDAG PÅSK


Hoppas ni haft en underbar påskhelg vänner!



Hej mina fina!



Detta måste ju ändå gå till historien som en av de varmaste påskhelgerna ever!

Vilket väder, så himla uuunderbart, mina kinder har antagit en lite mer färgglad ton efter all utevistelse:) Efter denna helg kommer man ha väldigt svårt att ta emot ett bakslag tror jag, för det kommer ju alltid, eller hur!?!

En massa meter häck har det blivit här och annat trädgårdspåtande! Denna helg har även det blå åbäket har kommit upp i trädgården. Inte så värst estetiskt men vad gör det, tjejerna har så himla kul i den...


Nu ska jag faktiskt njuta ett glas rött och njuta av att jag faktiskt är ledig i morgon med:)



KRAM




3 kommentarer:

Linda sa...

Hej vännen!

Jaa vilket väder vi har, helt otroligt!! I love it :) Har också spenderat många dagar i trädgården denna påsk!

Ha en härlig kväll!

Kramar Linda

elin sa...

Hoppas du med haft en fin påskhelg! Med allt fint pynt så tror jag säkert det... :)

Själv har jag firat en traditionell grekisk påsk här på Kreta, kul med nåt nytt! Men saknar min fina lägenhet att pynta där hemma... Nästa år ;)

mammaxtre sa...

Bakslag med snö brukar vi kunna få kring Valborg. Hoppas att vi slipper detta i år :-)

Påsken har varit ljuvlig. Så himla skönt.

Ha en fin ledig tisdag