tisdag 15 mars 2011

VILKEN SÖT FÖDELSEDAGSVIMPEL




Hej hej!




Just nu befinner jag mig fortfarande i nattkoman och bristen på inspiration är ett faktum. När man är mitt uppe i massa nattjobb känns det mest basala nog att klara av, typ sova så där lagom, försöka hålla sig vaken några timmar medans det är dagsljus och då försöka får lite trista vardagssysslor gjorda dessa få timmar då man är vaken och inte jobbar! I och med detta blir det också lite brist på inlägg här på bloggen ett tag, hoppas ni har lite överseende!!;)



Klickade hem en ursöt födelsedagsvimpel häromdagen och idag kom den i lådan. Visst är den fiiin!:) Tror tjejerna kommer älska att få dekorera med den när dom ska ha kalas!:)

(Och på tal om födelsedagar, kom på häromdagen att det bara är två veckor kvar innan jag fyller, jisses vad tiden går fort just nu!!!)!


Vimpeln kommer från Nyblom o. Kollén och finns att köpa hos House of Linnéa.




Nu får ni ha en fortsatt dag i den härliga vårsolen!




Vi ses!












8 kommentarer:

signerat 71 sa...

Hej,
vilken söt vimpel!

Såååå duktig är som minskat -8,7 kg. Jag önskar jag varit lika duktig.
kram J

Linda sa...

Vilken fin vimpel!! Min kära mor har sytt två till mig :)) Ohh kul att fylla år snart, då blir det pompa och ståt kan jag tänka mig!

Ha en härlig dag fina du!

Kramis Linda

BLONDETTY sa...

I love vimplar! Så himla fint i barnrum och på kalas!

Du är ju så GRYM som lyckats gå ner så mycket! Bra gjort!

Hoppas din dag varit HÄRLIG!

Kramar från
BLONDETTY

Förresten, lägger genast till dig i vår blogglista för vi hänger ju här hela tiden ;)
♥♥♥

Snickaregården sa...

Den var riktigt söt.
Du får dekorera med den nu när du fyller :)
Kram Maria

FruSofie sa...

Först och främst, GRATTIS till viktnedgången, bra jobbat!!

Vimplarna är sååå söta, har från samma märke med texten God Jul=)

Kram

jenny ~ houseof jenny sa...

Riktigt söt. Jag tror def. de kommer att gilla den!

Puss!

Britt Irene sa...

Så fin:)den var bare helt nydelig:)
Kram:)
ps:nydelig blogg du har.legger deg til blogg lista min jeg:)

Maria Nilsson sa...

Hej,
Måste bara säga en sak, har säkert sagt det förr: Men gud vad jag älskar din blogg! Varje dag går jag in på den och blir alltid lika glad av den. Fina bilder, allt helt i min smak:), med fina ödmjuka texter till:).

Ha en underbar dag!
Kramar från Hudiksvall