torsdag 31 mars 2011

VI SÄGER GRATTIS TILL...



Tamtataraa...



Stort grattis Maria Peterson i Örebro som lämnade en kommentar till mig den 26 mars 2011 21:41, en ursnygg Tolix Taburet brut verni mat är din!!! Maila mig din adress på mittvitahus@live.se så vidarebefodrar jag den till Vibe på Blacknwhite.se!


Som vanligt så önskar man ju att man hade en sisådär 200 fina Tolixar att dela ut till er alla, (raringar vilka söta ord ni skriver till mig, blir alldeles glad över att ni finns!:) men men misströsta inte det kommer mera roliga saker framöver här på bloggen!:))








3 kommentarer:

Emma H sa...

Får tro på bättre lycka nästa gång;)

Tack för att du tänker på oss läsare.

Kram Emma

Anonym sa...

Jag är överlycklig att jag vann Tolix-tävlingen!! Så otroligt och fantastiskt roligt. Tack så jätte jätte mycket snäll du...

Tack för att du står för den bästa bloggen någonsin. Ha nu en fortsatt trevlig födelsedag.

Med vänlig hälsning
Maria

Miss Linda sa...

Grattis till den FANTASTISKA vinsten Maria ♥