fredag 11 mars 2011

VI SÄGER GRATTIS TILL...



Jisses vad många ni var som ville vara med och tävla, sååå roligt!:) Tog ett tag att gå igenom och räkna alla era kommentarer, men nu med liite hjälp har jag dragit en vinnare!:)



Denna gång säger vi stort grattis till Charlotta L i Helsingborg maila mig din adress på mittvitahus@live.se och vilken underbar Ester Elenora sjal du önskar så vidarebefodrar jag till bästa Creative Lounge.




Ni andra misströsta inte, kika in här i helgen, kommer mera roligheter!!!;)))




Ha en fortsatt härlig fredagskväll vänner!












7 kommentarer:

mammaxtre sa...

Stort Grattis till henne :-)

Ha en fin fredagskväll.

Lotta P sa...

Grattis Charlotta!

Ljusa vardag sa...

Vill kika in till dig och önska en trevlig helg! Och samtidigt tala om att jag har en utmaning till dig hos mig. Mvh Anna

Charlotta ♥ ohlovely.se sa...

Åh, tack så mycket!!! Jippi, vad glad jag blir!! Wohooo!! Vilken underbar start på dagen. :-)

P e r l a n sa...

Grattis Lotta!!! :)

Dagarna sa...

Grattis Lotta!
Synd att jag missade tävlingen...

HEDVIG sa...

grattis till lotta! underbara sjalar det där.