måndag 28 mars 2011

VÅR I KRUKORNA



Denna uuunderbara bild har min fina bloggkollega Julia tagit. Visst är krukorna på bilden helt helt enkelt bara såå fina!?!:) Krukorna är från Tine K vårkollektion!
Bild: Julia/Julias vita Drömmar


Hej nya Veckan!


Jaaa solen lyser och smälter bort den lilla vita täcket som dök upp igår kväll...Det är ju inte så att man blir förvånad över lite snö men det är bara trist att se det hela tiden! Nu vill vi ju ha vår, eller hur??:)

Dessa krukor passar nog många stilar, alltifrån det lantliga till det moderna, det tycker jag iallafall! Jag föll som en fura för dom och beställde genast två från Can Can Interiör, en lite mindre och en större men jag vill redan ha fler! En ska få stå på trappen och en ska få pryda grythyttan gruppen så fort den kommer ut ur förrådet!:)

Finns att klicka hem här eller här om man är sugen på ett par likadana!


Nu får ni ha en underbar fortsatt måndag!


Vi ses lite senare!



3 kommentarer:

jenny ~ house of jenny sa...

Ja,krukorna är superfina!

Puss!

D I N A R A sa...

Tack fina du!! Jag blir så glad av din kommentar!

Åh, vilka fina vårblommor! Tycker absolut att våren ska göra entre på riktigt! Gärna med sådär 18-20 grader på en gång haha.

Underbar blogg du har! Verkligen! :) massa kramar!

Knaada sa...

Supermysiga, jag tänker att dom funkar fint som fågelbad också!

Men det stannar vid en tanke för här hemma innebär det detsamma som Fiselotte-bad och ännu en ajajgrej :)