lördag 12 mars 2011

TÄVLING - VINN ETT URFINT DAY HOME KUDDFODRAL




Tjingeling pinglor!


Nu ska ni inte misströsta för ni inte vann någon fin sjal för nu kommer nästa fina utlottning!:) Det är nämligen så att jag har fått äran att presentera en ny liten underbar tävling här på bloggen denna tiiidiga lördagsmorgon!




Denna vecka kommer den fina vinsten från min fantastiska bloggkollega Jenny och den supersköna webshopen Black Ballon och det är Kuddfodralet med tofsar i färgen Kit från populära Day Home som är vinsten, i storleken 60 x 60 cm!


Kit är en underbar färg ( nästan lite grå-rosa-beige) som passa superfint till och mjukar upp den svart/vita inredningen (och även superfint till vårens favvofärg rosa;)).


Som vanligt för en lott lämna en kommentar här i kommentarsfältet, för en extra lott trycker du på "Gilla-knappen" på Facebook här eller signa upp dig som medlem på Black Ballon här.




STORT LYCKA TILL VÄNNER!



Tävlingen pågår till Fredagen den 18 Mars kl. 18.00!:)






155 kommentarer:

Johanna sa...

Härlig vinst!Jag vill självklart vara med i tävlingen. hoppas på bättre tur denna gång:)
hälsningar
Johannna

Signar också upp som medlem...

Familjen A. sa...

Åhh vilket snyggt kuddfodral, jag bara älskar färgen. =)

Jag är med och tävlar även denna gång med två lotter!

Nu håller jag tummar och tår!

Ha en fin lördag, själv ska jag iväg till jobbet.

Kramar Anna från Storvik!

vitsippa sa...

Har precis spenderat kvällen på Ikea (i Emeryville, CA), tillsammans med min granne Gunilla. Gunilla fyller år den 22/4 och hon skulle älska den här kudden, till och med mer än mig--den är superfin--tyvärr inte något man kan hitta på Ikea!

Anonym sa...

Givet jag är med igen, vilket super fint kuddfodral!
Kram Pernilla

Anna - MY LOVELY THINGS sa...

Hej hopp!

Men vilket fint kuddfodral!!

Nu har jag varit inne o tryckt på Gillaknappen!

Vill jätte gärna vara med i utlottningen!
Ha en härlig helg!!

kram

Sasa sa...

Gomorgon....bedårande kuddfodral! Kanske har man tur :O)

Jenny sa...

Jag hoppas också på bättre tur denna gång;) Jättefiiiint kuddfodral! Är redan FB-fan! Trevlig helg! Kram Jenny

Bodil sa...

Nyhetsbrev - Check
Facebookfan - Check
Håller tummarna - Check
Trevlig helg!

My White Cottage sa...

Vilket underbart kuddfodral, det hade varit fantastiskt att få vinna det!!! Jag har även tryckt på gilla-knappen på fb.

Håller tummarna.... stenhårt! :)

Ha en superfin helg!!!

Kram Jenny

Anonym sa...

Hej! Vill jättegärna vara med o tävla! Är så glad att jag hittat din supermysiga blogg!
Hälsningar Åsa i Västerås (gillar på fb)

Josefin -Happy Days- sa...

Jag provar gärna lyckan igen, bättre tur nästa gång heter det väll? ;-)
Har gillat på FB!

Trevlig lördag!

mammaxtre sa...

Jag kniper en lott och hoppas på vinst :-)

Ha det gott

Lena Albertsson sa...

Jag vill gärna va med o tävla :o) Är redan medlem på Blackballon, o går strax in o joinar på Fb oxå :o)

Önskar dig en underbar helg!

Kram Lena

Mrs. b sa...

Så fint kuddfodral, jag är gärna med i utlottningen!
Fin helg!

Anonym sa...

Hej!
Superfint kuddfodral, så jag är med i tävlingen!!
Har signat mig som medlem, så har dubbelchans!!
Ha en trevlig helg!
Kram Katarina O

Drömlägenheten/Caroline sa...

Sällar mig till skaran och hoppas på bätrte tur denna gång!

Är fan på facebook så jag bidrar med två lotter!

KRAM och ha en finfin lördag!

Anonym sa...

Hejhej.
Ny tävling...så trevligt. Jag älskar DAYs kuddfodral. Jag hoppas på tur.

Ha en go lördag,
Anna i Heslingborg

Anonym sa...

Kudden är så fin - gillar färgen skarpt!
Skulle vara toppen att ha hemma hos mig med nymålade väggar...
Jag hoppas på tur med två lotter! Har tryckt på "Gilla".

Trevlig helg!
Jeanette A i Kalmar

chatarina sa...

Hej! Näää..nu måste jag bara vinna ;) supersnyggt!! Kram o ha en härlig dag

jenny * house of jenny sa...

Ojoj!! Vilken skoj tävling. Såklart man vill vara med... Jag är redan ett fan på Fejjan o har nyss anmält mig till nyhetsbrev.

Puss!

Anonym sa...

Åh, hoppas...... på

/Marlene Granlund

www.frusofie.se sa...

Superfint så självklart vill jag testa lyckan igen!

Har även gillat på FB.

Håller tummarna!

Kram Sofie

Karin sa...

Hej!

Vilka fina tävlingar du har! Försöker igen...såklart är jag fan på FB så det blir två lotter!

Bästa hälsningar Karin från Borås!

Mitt lyckliga lantliv sa...

Jag vill gärna vara med...
Har Gillat på Facebook nu också. :)

Trevlig helg!
Jeanette, Sundsvall

Anonym sa...

Hej!
Jättefin kudde & färg!
Skulle vara toppen hos mig med nymålade väggar!:)
Har tryckt på "Gilla".

Mvh
Jeanette i Kalmar

Maria w sa...

Åh hoppas jag vinner den här gången då:) Så fint kuddfodral!

Anonym sa...

Hej,
Klart man inte vill missa denna tävling!
Fin blogg!
Hälsningar
Jennie Från småstaden

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
jag är gärna med och tävlar och hoppas på tur - Day Home en klar favorit!

Hälsningar Monica

Jenny sa...

Jaha... bättre tur denna gång kanske??? Självklart vill jag vara med och tävla om detta suuuuperfina kuddfodral och givetvis gillar jag på fb!!!
Ha en skön helg, kram Jenny

Anonym sa...

Hoppas på bättre tur denna gång! Vill ha, vill ha... Ha en härlig dag! Må Väl /Jenny

Marlene sa...

Jag håller tummarna för att vinna det fina kuddfodralet. Trevlig helg! Klickar även på FB..

Hemma på Landet sa...

Verkligen fint.:-)
Stina

Anonym sa...

Åh, vilket fint kuddfodral, gillar days sortiment väldigt mycket! Jag hoppas på tur, håller tummarna hårt!

Har registrerat mig också för en extra lott!

Älskar din blogg och har följt den länge, fast är dålig på att lämna kommentar. Skulle väldigt gärna se att du visar ännu mer bilder i från ditt hem. Bara ett litet önskemål från lilla mig.:)Du är en stor inspirationskälla, fortsätt så!

Mvh Kickan

More of White sa...

Vilka underbara tävlingar :)
Jag vill jätte gärna vara med och tävla.
Kram Fia

Anonym sa...

Ååååh vad fin den skulle vara i vårt nya vita sovrum *drömmande*. Hoppas på tur denna gång :-) MVH Helena i Blge

alexandra sa...

Jattefint kuddfodral, skulle passa jattefint har hemma hos oss i England.
Kram fran Alexandra

Anonym sa...

Klart att jag vill vinna denna fina kudde. Den skulle förgylla vår nya soffa på vår nyrenoverade ovanvåning. Har även "gillat" på FB.

Patricia i Tygelsjö

Birgitte sa...

Å hvilken underbar konkurrense!

Jeg blir mamma for første gang i mai og kommer til å være mye hjemme, hvilken underbar kudde det skulle vært å ha i vardagsrummet og gi lite ekstra energi og glede!
Jeg tror jeg krysser fingre en ekstra gang og gleder meg til sommeren!

Takk for en deilig inspirerende blogg!

Varme hilsner Birgitte

petrasparlor sa...

Hej.

Vill självklart vara med och tävla om en så fin kudde.
Tror den skulle passa fint i vår soffa när de nya överdragen kommer.

//Petra

Anonym sa...

Hejsvejs! Vilket fint kuddfodral, ett sådan skulle jag verkligen vilja vinna! Håller tummarna för att jag får se detta i min fina pinnsoffa i köket! KRAM Cissi I Överkalix

Hem och Harmoni Marie sa...

Vill ha.... så fin!

Jag är gärna med och tar två lotter.
Kram Marie

Frida sa...

Tack för en ny trevlig tävling =0) klart man vill vara med.

Mvh
Frida W i Valdemarsvik

Kerstin sa...

Roligt med tävlingar! Hoppas på vinst! Kudden ser fin ut och skulle passa bra i vår nya soffa i vårt nyrenoverade vardagsrum.
/Kerstin

Anonym sa...

Två härliga tävlingar, jag är med igen!
Hälsningar Erika i Göteborg

Anonym sa...

Jag älskar allt från Day home så jag måste ju absolut vara med i denna fina tävling!
Kram Nina

smile sa...

Hej! Håller tummarna och önskar dig en fortsatt trevlig helg!

:-)

Anonym sa...

Ja, ingen sjal men en kudde skulle nästan va ännu bättre, för de kan man ju ALDRIG få för många av:)
Den ser verkligen superduperfin ut! Skulle passa perfekt här i soffan!Och jag har rdan anmältmig för nyhetsbrev hos Blackbaloon, vilken butik:)
Ha en trevlig helg Mia!

Kram från Alex i Önsjön, Jämtland.
Alexandragr8@hotmail.com

Anonym sa...

Tack för mysig blogg!
Är gärna med och tävlar om en så fin kudde...

Kram Lisa K

Anonym sa...

Så himla fint kuddfodral! Givetvis vill jag vara med och tävla igen.
Ha en fortsatt trevlig helg!

kram Malin

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Jag är nog den enda som inte äger någonting alls från Day Home. Tycker naturligtvis att allt är fint men plånboken är tyvärr alldeles för tom jämt för att köpa inredning. Hoppas hoppas hoppas på tur nu!
Kram Helena L

Anonym sa...

Åh vilken fin kudde!
Jag vill gärna vara med i din tävling ! :)

Kram Kicki i Åre

Anna - Hundra kvadrat sa...

Jaaaa, jag vill självklart vara med och tävla. Fina. vackra kudden från Day Home säger man inte nej till :)
Jag gillar på FC också.

Anonym sa...

Finfin kudde! Jag vill gärna vara med i din tävling.
Hälsar
Annica i Karlstad

Sara sa...

Kanonfint. Det vill jag ju vinna! Gillar redan på fb sedan tidigare. Fortsatt trevlig helg!

Anonym sa...

Ååååååååååååååh............vilken finfin kudde!
Marie i Falun

live a lot sa...

Å den vill jag gärna vinna :-) Likar så klart på facebook också !

Ha en fin helg

Malin

Anonym sa...

Hej!
Underbar kudde! Jag håller tummarna för vinst!
Jenny i Bjärred

Anonym sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med.

I love Day Home kudde ;) och din blogg!

- Riikka i Finland

Miss Linda sa...

Skulle bli min 1:a ♥

Är redan ett BlackBalloon fan på FB & har signat mig som medlem nu oxå.

Önskar dig en FIN lördagskväll // Kram ♥

mariasvitabo sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Hoppas på mycket tur!

Cattis sa...

Vill ha!!!!!
Två lotter till mig så klart :D
Ha en skön helg.
Kram Cathrine

Emma H sa...

Jag testar lyckan ännu en gång:)

Kram Emma

Daniella Witte sa...

Ååå, just det kuddfodralet är såå fint!
Vill jätte gärna vara med i utlottningen.........och Gillar på Facebook också såklart:)

Ha en fin söndag!

Kram Daniella

Cosmos sa...

Jeg er gjerne med.. følger på FB også
Herlig premie

Cathrine sa...

Jag skulle inte alls ha något emot att fådenna fina kudde på posten som en vinst så jag gillar på FB och hoppas på tur!

Kram Cathrine

Längtans Hem sa...

Hej!

Jag är jättegärna med och tävlar!
Och tar två lotter, tack, är redan med i "Gillar-gruppen" på FB.

Ha en fortsatt härlig söndag!
Kram ia

Anonym sa...

Hej!Är gärna med och tävlar. Är ett fan på fb.Hälsningar Carina H i Alingsås.

sonja sa...

vil gerne bede om 2 lodder:)

Ela sa...

Först & främst GILLAR din blogg SUPER mkt!!!
Vill gärna va med & tävla, så därför har jag även "gillat" på FB = 2 lotter :)
Ha en underbar söndag.

Lantligt i smultronbacken sa...

Oj så söt kudde. Jag är gärna med och hoppas på tur. Tar två lotter tack och har Blackballon på FB.

Håller tummar och tår nu för att turen är på min sida.

Kram Teres

House number 15 sa...

Jag är så gärna med i
utlottningen av finaste
kudden!! Även knappen har jag tryckt på;)
Ha en fin söndag!
Kram Christina

Linda P sa...

Två lotter, tack! :) Är sååå förtjust i Day home!

Kram hela söndagen

Jenni sa...

Hej!Ojoj vad fint!Jag vill också vara med och tävla, tre lotter till mig.:)

Anonym sa...

Nice nice, hur fint som helst...
Vill gärna vara med!!!

Johanna i Örebro

Limetwig sa...

Ja jag vill vara med och tävla! Gilla black baloon på FB gör jag redan :) Åse

Anonym sa...

Jag vill tävla!
AnnaF i Sollentuna

Anonym sa...

Jippi, vilken tävling! Vill gärna vara med :) Har tryckt "like" på facebook och hoppas på tur!

Kram & trevlig söndag
Isabella K

Angelica sa...

Åh, jag vill såklart också vinna! Två lotter tack (har signat upp mig på Facebook)!

Anonym sa...

Håller tummarna för tur.

Kram
Yrsa

Anonym sa...

Hej

Klart man vill var med om utlottningen till denna underbara kudde:)) Nu till gillaknappen på fb!!
Ha en trevlig söndag!
Hälsningar Mirjam.

Helena Björk sa...

klart jag är med i utlottning av ett kuddfodral.
/helena

Anonym sa...

Härligt med tävling, det gillar vi!
Kudden är sååå fin!

Vår hälsningar
Nettan

Anonym sa...

ååh en tävlign va kul! Första gången jag är inne på sin blogg men jag lovar-kommer återvänta ;-)

Thea

Annelie sa...

Ute skiner solen och energin börjar återvända. Dags för lite vårpiff och vad vore bättre än en ny kudde i kökssoffan...

Annelie i Helsingborg

Emmie sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen om det finfina kuddfodralet! Hälsningar Emmie

lottasworld.blogg.se sa...

Klart att jag vill vara med och tävla om en fin kudde! Den skulle faktiskt få pryda min dotters rum, i alla fall ett tag innan jag tar den själv ;)

Ceciliaba sa...

Jag är gärna med i din fina tävling!

Stjärnor & Champagne sa...

Day lover som jag är så är jag gärna med:) Är redan medlem till blackballon på fb och har tryckt gilla/ Kramkram Anne

Anonym sa...

Mysig blogg som jag gärna följer.
Jag vill gärna vinna. Anna-Carin

Anonym sa...

Hej!!
Jag är gärna med och tävlar efter lite vårnytt till soffan!!

2 lotter

har gillat på facebook

Mvh Erica
erica@piggelinen.se

Anonym sa...

Jag håller tummarna, är gärna med i din tävling.
/Jessica Holmén

Linda sa...

Jag är med och tävlar och är ett fan på facebook :))

Jag har en liten utmaning till dig på bloggen, hoppas du vill vara med!

Kram Linda

Hemma hos Märtha sa...

Hej!
Är gärna med och tävlar om det fina kuddforalet! Är redan medlem!
Ha en mysig kväll!
Kram
Anne-Lie

Anonym sa...

Klart jag vill vara med och få chansen att vinna det fin kuddfodralet!
Hälsningar Ulrika

ullrikka@hotmail.com

Anonym sa...

Älskar Day Homes kuddar.
Jag vill jag vill jag vill vinna:-)

Kram från Kicki i Uppsala

Malin sa...

Jag har inte en svart-vit inredning, utan mer varma bruna toner, men en sådan kudde skulle passa mer än bra in hos mig. Jag har en stackars naken kudde på sängen som längtar efter nytt överdrag, så jag håller mina tummar :) Jag gillar dessutom Blackballoon på Facebook!

Kramkram, Malin

Livet på landet sa...

Så klart att jag vill vara med om chansen att vinna det ursnygga kuddfodralet!

Helen sa...

Jag är gärna med & tävlar!
Har givetvis tryckt "gilla" på FB.

Tack för en inspirerande blogg!

Hälsningar Helen

lyckobo sa...

Vilken underbar kudde! Är gärna med och tävlar med en lott!!!
Ha det gott!

Mitt vita hem sa...

Underbar kudde! Jag kniper 2 st lotter! :)

Kram Åse

Anonym sa...

Jättesnyggt kuddfodral. Klart jag också vill vara med i utlottningen.
Helén i Åhus

Två Trappor sa...

Åh, så fint kuddfodral!! En tävling jag gärna är med i. :) Jag håller precis på att vår-piffa min soffa med nya, lite finare kuddar och har fallit pladask för Day Homes supersnygga design. Har nyligen köpt en Day kudde och är så glad för den. Men den känner sig lite ensam i soffhörnet och skulle nog väldigt gärna ha sällskap av denna sofistikerade gråbeiga tofsprydda snygging! :)
Gillar på Facebook och är registrerad medlem!
Må så gott & kram,
Madeleine i Norrköping

Anonym sa...

Skulle bli en perfekt födelsedagspresent till mig, fyllde 30 i lördags...mvh Carro K

Anonym sa...

Hej,
Gillar både din blogg och dem fina kuddöverdragen från Day!

Hälsningar
Britta från Skåne

Anonym sa...

Jag blir så inspirerad varje gång jag kikar in till dig och önskar mig ännu fler härliga bilder från ert superfina hem! Och självklar vore det fantastiskt att få vinna en vacker kudde från Day...Jag får helt enkelt hoppas att turen är med mig!
/Anna I

Madeleine sa...

Vilken toppenbra tävling då jag hela helgen slitit med flytt till ny lägenhet och vad skulle inte passa bättre med en ny kudde i soffan=)
KRAM

Anonym sa...

Fiiin kudde! Den får gärna flytta hem till mig! Är medlem nu.
//Lena

AnnikaS sa...

Det är många med mig som vill ta chansen att vinna detta superfina kuddfodral. Jag hopppas på tur!
kram Annika

Marja sa...

Såååå härliga kuddar... jag vill självklart vara med i tävlingen! Och signar upp som medlem, och facebookfan :)

hälsningar från Finland,
Marja

Anonym sa...

En fin DAY-kudde till soffan skulle sitta fint till mina nyinköpta rosa kuddar.

Hälsningar Madeleine, Uddevalla

Anonym sa...

Hoppas på bättre tur denna gången!!
Är medlem.

Grattis till viktnedgången!

/anna i ljungby.

Johanna sa...

Yes ! Of Course ska jag vara med.
Så himla fin !
Welcome to my home !

ha en härlig Måndag !

Anonym sa...

Hej goa Mia!
Du har en sån mysig och vacker blogg, du inspirerar mig till tusen!
Skulle vara kul att få äga ett fin kudde från DAY, skulle verkligen förgylla min soffa, samt min mammaledighet.
Jag håller tummarna;)
Mvh Evelina i Uppsala

Fia sa...

Hej svejs,
gilla, gilla, gilla!

Ursnyggt kuddfodral som jag gärna vill vinna!

Gillar på FB också

// Fia

Anonym sa...

Är gärna med i utlottningen av det fina kuddfodralet.

Mvh Emma
hesslehultaren@hotmail.com

eva sa...

Vill så gärna vinna.Älskar kuddarna från day.Nu håller jag tummarna.Är redan medlem.

Eva

SOFIE sa...

Åh det är klart man vill vara med ;) hoppas hoppas!! <3 kraaaam!

Anonym sa...

Vill oxå vara med! Ursnygg kudde som skulle göra sig bra i min soffa! Gillar på fb oxå!

Ulrika S

BLONDETTY sa...

Nej, men det är ju precis den färgen på kudde som jag saknar i min soffa bland alla svart-vita!

Skulle bli så grymt glad för denna vinst! :)

Jag signar upp mig som medlem på underbara Black Balloon!

Kram
♥♥♥
Therese/BLONDETTY

Anonym sa...

Klart jag vill försöka vinna den underbara DAY-kudden!
Anna i Finspång

Anonym sa...

Jag vill verkligen vara en av de tävlande till denna fina kudde! Christine i Sandviken

DRÖMHUSET sa...

Hejsan där!

Här måste jag bara vara med och prova lyckan. Me Love Day Home :)

Grattis till viktnedgången, ger man sig bara tusan:)Så härligt när man får kvitto på sitt sundare liv och än mer taggad.....Duktiga du!!!Jag har gått ner 12 kg och ligger still där nu, tack vare ändrade matvanor :)

KRAAM från Sofie "DRÖMHUSET"

Anonym sa...

Denna kudde skulle verkligen passa perfekt, hoppas jag vinner för en gångs skull! Skall registrera mig också. Gilla på FB gör jag redan. Kram Jeanette Täby

Anonym sa...

Jag har sån otur jämt i tävlingar så jag hoppas på lite tur nu :)
Håller på att uppdatera mitt kuddföråd i vardagsrumssoffan så det vore perfekt med en kudde från Day Home!!!

P.S Jag har gillat på Facebook :)

Ha det bra!
Kram Nathalie i Norrköping

Nettskie sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Har "gillat" på "fejjan" ;)

Stora kramar och bra jobbat med vikten!

Stämningsfullt sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om det fin-fina kuddfodralet! Har gillat på facebook också :)
Kram Vanja.

Hanna - Whiterainbow sa...

Jag vill vara med och vinna denna fina kudde :)

Anonym sa...

Hoppas jag vinner :)

Daniela

Hanna Hamrén sa...

Åh! Jag är på jakt efter kuddar till vår soffa och den här var ju jättefin! Hoppas på vinst :)

Anonym sa...

Hej, fin blogg du har. Första gången jag tittar in! Jag vill gärna vara med i tävlingen för den fina Daykudden :-)

Anonym sa...

Klart jag vill vara med. Gillar sedan tidigare på fejjan :o)

Johanna

Sanela sa...

Tack för all inspiration!
Kuddar kan man aldrig ha för mycket av,så ja tack jag är med!

Sanni

HEDVIG sa...

jag är jättejättejättegärna med! har gillat fb-sidan!

mail: lingonskrutt.blogg@hotmail.com

Anonym sa...

Hoppas, hoppas, hoppas... Har längtat efter en Day-kudde så länge.
Kram Karolina i Partille

Inredningsgalen sa...

Klar man gillar dom på facebook, det har jag inte missat!
Tävling är alltid kul, jag är med!!!

Ingrid sa...

Åh jag har just köpt vasen från Day Home från dem och skulle verkligen önska ett så fint kuddfodral. Har gillat dem på FB.

~Ingrid

Anonym sa...

Åhh,vad kul med en tävling.Ja, självklart vill man vara med och vinna det lovely kuddfodralet.Många hälsningar ifrån Lena,Stigtomta

My shabby chic house sa...

Oj oj, den tävlingen vill jag inte missa!

Tar två lotter tack och gillar via facebook!

kramar Mia

Anonym sa...

Ohhh, skulle bli otroligt glad om ett fint kuddfodral domp ner hos mig :)

Kram Caroline

Anonym sa...

Ja vill vara med ! Skulle bli så fin i min soffa :)

Trevlig dag !

Hälsningar
Charlott A i Helsingborg

Anonym sa...

Det är klart jag vill vara med igen, superfint ! Kickar på "gilla" förståss för ännu mera tur :-)

Bästa hälsningar
Petra i Stockholm

Anonym sa...

Jag bara älskar day kuddar. Vill såklart vara med.
Bästa hälsningar Camilla P

I Det Gula Huset sa...

VILL vara med så klart. Har varit så nyfiken på färgen och visst jag erkänner.... här är en kuddoholic till.
Gillar så klart på FB.
Kram

Life Of An Angel sa...

Självklart vill även jag vara med och tävla om denna superfina kudde!

Gillar givetvis på facebook för extra chans

Kram Angelica

Anonym sa...

Jag håller tummarna, älskar Day kuddar! Har också gillat på Fb. Tack för en underbar blogg!
Anu i Esbo, Finland

Vitt Hemma sa...

Bara bara måste ta chansen till att ha minsta lilla möjlighet att vinna det super fina kuddfodralet!! *Håller alla tummar*

//Sofi

Citronergula sa...

Hejsan!
Gillar din blogg så mycket!
Önskar gärna vinna den finfina kudden!

//Petra

Anna sa...

Jättefint kuddfodral som gärna hade fått piffa upp min soffa! :) gilla på FB
Kramkram

Ida sa...

Jag vill också vara med och tävla :-)

Maria sa...

Nämen, jag höll på att missa denna fina tävling mitt i allt tentapluggande. Tar två lotter i sista minuten (blackballon gillas sedan länge på fb).

Fin kväll!
KRAM

Erika sa...

Vill gärna vara med i denna fina tävling. Har gillat på FB och lagt in mig på blackballoon.
Nu håller jag tummarna och hoppas på tur.
Hälsningar Erika

Anonym sa...

Wow, vilken tävling! Älskar färgen, hoppas hoppas på vinst! Tack för underbara tävlingar! (är redan medlem, och gillar BB på FB :) )
Kram Anna aborefur@hotmail.com

Matilda sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! :)
Kram från Matilda

Anonym sa...

Hejsan!
Vill så gärna få vara med och tävla om detta fina kuddfodral.
Mvh/Carola i Kalix

Ninnie sa...

Jag är gärna med och tävlar! :) MVH/ Ninnie

ninnie_kandell@hotmail.com