tisdag 8 mars 2011

SEMMELTISDAG






Gissa vad jag ska fika på nu








11 kommentarer:

Weronica - En mammas dag sa...

Kan aldrig ana ;) Trevlig fika!

anette - vi bygger hus sa...

Vi gjorde detsamma för en stund sedan. Jag gillar ju "hetvägg" medans barnen åt som vanligt. :)

Vardagslyx sa...

Mmmm...här ska fixas semlor efter middagen. Mums!

Kram Pernilla

D I N A R A`s sa...

Härliga semmeldagen! Och inte att glömma Int. kvinnodagen! Önskar er en härlig kväll!

Stjärnor & Champagne sa...

Ha, måste vara en semla kanske:) Kram Anne

På vår gata sa...

Här blir det semla med om en liten stund. Så gott!

Åsa sa...

skulle kunna vara en semla..de ser väldigt smaskiga ut :)
kram Åsa

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Fy farao vad gott!...
Jag har varit och köpt ett wii fit, men fit kan jag bli imorgon! Jag ska nog med ta mig en semla:)


KRAM

mammaxtre sa...

Semlor, så goda och så mättande :-)

Fru N och villa Någorlunda sa...

Så gott! Vi har också frossat idag, stora och små :)

Ceropegia sa...

Mmmm....
Vann i munnen;)