torsdag 24 mars 2011

MIN TYLLDRÖM



Äntligen, som jag längtat och drömt om denna lampa!!!
Nu är den min, bara min, finaste Liv av Jonas Bohlin från Klong!
Update: Min lampa är köpt hos bästa Lindholms här i stan men det finns även på nätet, kolla in på tex. Länna Möbler. Min är det stora storleken!:)




Hej Vänner!




Hur mår ni i blåsten?

Jisses jag tror taket nästan lyfter här emellanåt, så det susar i säven...

Här är läget tyvärr inte det bästa för jag har nämligen råkat göra mig illa i ryggen på jobbet!:( Jag har aldrig haft några problem med ryggen och jag tror bara detta är en stor sträckning, men jag kan knappt resa mig upp när jag satt mig eller lagt mig. Stackars er som går med ryggvärk, för fy det gör så himla sk*it ont faktiskt!!!
Hoppas det blir bättre fort, för jag ska jobba i helgen igen...


Nu till dagens inlägg. Hade tänkt visa er nya bilder på vardagsrummet och nya lampan:) men jag fixar inte riktigt att knäppa av en massa kort så jag återkommer med det, dock ser ni ju lite från bilderna ovan!:)


Nu ska jag kurera mig, vi ses!


KRAM



15 kommentarer:

HOUSE OF SVEA sa...

En avundsjuk bloggerska har du här... jag vill med ha tyll-lampa! =)

Hoppas du kryar på dig!

Kram Anna

a piece of happiness sa...

Den lampan är en klassiker. Känner ju inte dig men tror att det är DIN lampa.
Ont i ryggen har inte jag heller i vanliga fall, men några gånger har det låst sig ordentligt. Båda gångerna trillade tårarna ner för kinden. Vilken smärta.

jenny ~ house of jenny sa...

Rikitgt snygg! Nu blev man allt lite avis ;) Dock inte avis på din onda rygg. Hoppas bara att det är en sträckning som försvinner fort!

Puss!

Lilla Kråkslottet sa...

Ligg kvar!! :)
Näe, skämt och sido, hoppas det går över fort!

Madame Vit sa...

Ja du fyller väl snart? =) Den lampan är underbar!! Den är du värd =))
Tack för att du vill "följa" mig, betyder enormt mycket!!
Hoppas din rygg blir bättre snart. Jag har varit sjukskriven för min rygg sedan december nu, är allt annat än kul =((
Ha en fin dag!!

Kram Fia

Stämningsfullt sa...

Ååå grattis till nya lampan (eller vad man nu ska säga, haha). Den är ju bara såå underbar!
Hoppas verkligen att du blir bra i ryggen snart. Inte kul kan jag tänka mig. Jag har jobbat inom sjukvården ett bra tag nu men har som tur är klarat min rygg än så länge *peppar, peppar*.
Krya på dig!
Kram Vanja.

Hemma på Landet sa...

Krya på dig! Det är verkligen inte kul med ryggont.
Stina

Lantligt i smultronbacken sa...

Här stormar det med. Hualigen vad det knakar överallt.

Hoppas det inte är något allvarligt med ryggen.

Mysigt med en riktig tyll lampa.

Kram Teres

chatarina sa...

Fiiiin lampa!! Var har du köpt den..om jag får vara så fräck att fråga:) Krya på dig! Kram

Vitt och Blått sa...

SÅ fin lampa! Passar säkert perfekt hos dig! KRYA på dig i ryggen!
Kram Ewa

tjej sa...

Sååå fin lampa!

Mrs. b sa...

Så fin lampan är - roligt att du äntligen fick den!

Usch så jobbigt med ryggen - krya på dig!

Erica sa...

jag har gjort en sådan här själv och tyckte den blev jättefin!!

blacknwhite.dk sa...

Hey Mia,

Håber du snart bliver frisk i ryggen .....
Og Grattis med den fine lampe, hvor han du mon købt den ? En sådan ønsker jeg også ; ))

God weekend ; )

Kram Vibe

Anonym sa...

Underbara Liv!!! Vill också ha en sådan. Skulle vara kul att se helheten i rummet med lampan :))
Kram //Anna (Emilia & Noras mamma)