lördag 26 mars 2011

MIN MODIGA LILLA SESSA




Jaha vad har vi för nytt här då, kan det vara så att en viss liten fröken tagit hål i öronen?!





Tjingeling i vårsolen!




Underbart väder ute, dock lite kallt men det är klarblå himmel och solen stålar!:)

Inget nytt på ryggfronten, idag nästan värre än i går!:( Men nu pratar vi inte mer om den...

Min modiga lilla sessa har efter en tids tjatande äntligen fått ta hål i öronen. Dom där gosiga snufsiga små öronen är sedan denna morgon numer prydda med en pyttig vit liten glittrande blomma och gissa vem som är stoltast i världen!!:)) Även om det kom en liten tår när man väl satt där i stolen på salongen så vips gick det onda över och man kunde reta storasyter lite för hon inte vågar!



Just nu är det full lektime i rummet med alla dockor!




Nu får ni ha en alldeles underbar lördag mina vänner!



KRAM






14 kommentarer:

Anna sa...

Ååå, jag kommer så väl ihåg när jag själv tog hål i öronen :)

En stor dag...för en liten!!

Trevlig helg!!

Anna

Grodmamman sa...

Kommer än idag ihåg när jag tog hål i öronen. Hål som inte används för några örhängen idag, men jag är väldigt sugen på att köpa mig några nya. Har provat så att det fortfarande går!:)
Dottern fick ta hål i öronen på sommaren mellan fsk-klass och ettan. Hon sa inte ett knyst hon heller. Jag tyckte att hon kunde väntat ett tag till, men där hade vi olika åsikter jag och maken.
Kram

Hemma på Landet sa...

Så söt.:-)

Kristine sa...

Har også ei lita prinsesse som vil ha øredobber, men til nå har vi kjøpt slike som vi limer på, fra Kappahl, veldig stas det også:) Den søte prikkakjolen kjøpte eg i går og den fallt virkelig i smak, kjempefin er den!
Fortsatt fin helg!

jenny * house of jenny sa...

Sötis!

Emmie tjatatde som en tok när hon var tre. OCh tillslut gav den här mamman med sig. Och sen när Wilma var tre, fick hon med. Man kan ju inte ge den ena o inte den andra ;)

Ha en underbar lördag!

Puss!

D I N À R À sa...

Åh söta lilla! Vilken modig tjej du har. Min lilla har inte vågat göra det än och det känns inte nära i tiden heller. Vi har frågat och då har hon varit sugen men ändrade sig snabbt. Vi pushar inte heller men visst blir det ursött. Kram till er!!

hemma hos lilla mej sa...

Vad modig tjej du har.Åååå bara så himla söt.Önskar dej en skön söndag .Vår kram Rita ♥

Anonym sa...

Hej alice!
Vad fin du blev:)
Kram Hugo

Livet på landet sa...

Det var modigt gjort!
Mina tjejer har oxå hål som de gjorde när de var 5 resp. 4 år, det var de själva som så gärna ville:)

Kram Helena

Jes/Vita villa vila sa...

Jättesöta bilder på en modig liten dam!

Kram Jes ♥

Kviddevitt sa...

Modig, modig tjej, det vill jag säga:) heja henne. Filli vill så himla gärna ta hål i öronen hon också men vågar minsann inte... Håller med dig, tycker nog egentligen att det är finast utan örhängen på små flickor men jag säger som du, vill hon och vågar så fine by me. Vi får väl se när och om det smäller här hemma;) Hacen skön söndagskväll och du, tack för fina kommentarer inne hos mig och tack för all inspiration du ger! Kram.

Hemma hos Märtha sa...

Modig liten tjej..:-)!
Ha en bra vecka och hoppas att din rygg blir bättre!
Kram
Anne-Lie

Linda sa...

Vad gullig!! :) Så fin hon blev i sina små örhängen!

Ha en mysig kväll!

Kramis Linda

Fru W sa...

Ser jättefint ut. Har själv en flicka som hela tiden undrar hur stor hon måste bli innan hon får ta hål....ja.....det är ju det som är frågan...Ha de tfint, kram Sofia