måndag 7 mars 2011

MIN BLOGGHÖRNA

Lite av piffet i min lilla blogghörna. Allt blir så mycket hemtrevligare med lite Elefanter, eller hur!;)



Hej nya veckan!



Så roligt att ni är så många som vill tävla!:) Och ni som inte anmält er än skynda skynda!:)


Kikar bara in en snabbis här innan det är dags för lite lunch och sedan dags att bege sig till jobbet!


I går pysslade jag om lite i min blogghörna i arbets/gästrummet. Det var nämligen så att jag begav mig till Ikea en liten sväng på eftermiddagen för att spana in en viss ombloggad sommarmöbel (japp två fick följa med hem!:), skulle även spana in en liten korgfotölj i grått som jag tänkte kanske skulle passa brevid mitt skrivbord. Iallafall den fick följa med hem och nu står den här brevid mig (just nu har jag även fin besök i den, lilla Alice sitter nämligen där och knapprar på sin lilla Hello Kitty dator!:) Jag tror bestämt det blev ganska bra!


Ha en fin fin måndag bästa bloggisarna!



Vi ses!

KRAM




ps glöm nu inte tävla;)






16 kommentarer:

Jenny sa...

Oj, vad komiskt!!
Jag har också piffat mitt kontor igår och idag!
Två själar, en tanke;)

Kram fina du!

Ida sa...

Hejsan! Hittade hit av en slump, kikade in och blev så förtjust att jag blev kvar. Vi har inte samma inredningsstil men jag tycker att ditt hem är vackert, harmoniskt. Kanske stjäl lite idéer från dig, lägger dig på listan så att jag hittar tillbaka. Inga krav på dig att göra detsamma, ville bara att du skulle veta att du fångat en persons intresse genom dina bilder. Kan ju vara roligt att veta=)
Kram Ida

jenny ~ house of jenny sa...

Blev kanonsnyggt! Som vanligt...;)

Puss!

VI OCH VÅRT HUS sa...

Fiiint!
Kram Hanna

Linda sa...

Åhh fint du har det Mia :) Vi har likadant skrivbord!

Ha en mysig Måndag!

Kram Linda

Hemma på Landet sa...

Väldigt fint!:-)
Stina

Vardagslyx sa...

Du har det så himla fint! Ett eget litet hörn, det vore inte helt fel....

Ha en bra måndag!

Kram Pernilla

Madame Vit sa...

Superfint!!! Håller med ang elefanterna =) Dock ligger mitt kudfodral i garderoben just nu:/

Kram Fia

Nilla sa...

;-) ler :-)

På vår gata sa...

Vad fint du har det i din blogghörna!

Kram Daniela

MITT VITA HUS sa...

Jenny: Hi hi jag såg det och likadana saker 40 mil från varandra:) Kul!!!:))) Kramis

Ida: Tusen tack rara du! Du får stjäla hur mycket idéer du vill;)) Välkommen tillbaka snart igen! Kram

Linda: Hi hi ja och som flera tusen andra som handlar på Ikea;) Min bästis har med likdant och fint är det!! Kramis

Pernilla: Japp lilla hörnet är mitt men älskade N kommer sällan hit upp så jag kan nog lägga beslöag på hela rumet:)) Kramis

Fia: Det gör mina emellanåt med, men det är lika roligt att plocka fram igen och igen:))
Kram

Nilla::))

Daniela: Raring tack:))

Ha en underbar kväll vänner!

KRAM M

mammaxtre sa...

Vilket lyx att ha en fast plats :-)

Det är roligt att förnya. Vad bra att du är nöjd.

Ha det fint

SOFIE sa...

Supersnyggt som alltid hos dig!! =) Så roligt att piffa med lite nytt!! Massa kramar!

Kviddevitt sa...

Hmmm, jag skall se om jag kan få till en bild på mig snart ;) Vet inte hur man fixar blogloving men det skall jag väl kunna ta reda på :) /Elle

Två Trappor sa...

Vad fiint! Du har alltid så fräscht och jättevackra bilder. Jag tittar ofta in i ditt vita hus och får inspiration så tack så mycket för det! :)
Ha det gott / Kram
Madeleine

mini sa...

så himla fint! vi har de där underbara elefanterna i varje rum här hemma! har du sett ugglan som svenskt tenn släpper, jag var på pressvisning där för nån vecka sen och gillar du elefanterna som jag, då kommer du gilla ugglan :) mini