onsdag 9 mars 2011

LITE TRÄDGÅRDSINSPIRATION


Nya magasinet Lantliv Trädgård följde med hem, dock hann jag aldrig bläddra i den men idag så...




Halloj alla fina vänner!




Jag tror fortfarande jag är mätt efter semlan igår, dom vara bara för smarriga men en räcker gott för detta år tror jag bestämt!;) Våra semlor var faktiskt stenugnsbakade på surdeg och inköpta på härliga Ronaldos Stenugnsbageri, jag och min fina kollega P ringde från jobbet och beställde ett gäng och tur var väl det då de var helt slut när vi kom framåt eftermiddagen och skulle hämta!!


Nu ska jag ta mig en kopp te och lägga mig i soffhörnet innan det är middagsdags, måste kika lite i nya tidningen jag köpte igår!:) Här i nybyggarland som ni vet är det bara gräs "so far", så när som på tre ynka plutte träd, så inspiration behövs verkligen nu när det börjar bli vår och man ska fortsätta med planeringen av den lilla gröna ytan!



Vi ses i kväll!






5 kommentarer:

Mariette sa...

Det där numret har jag inte sett... Ingår tydligen inte heller i prenumerationen, ser finfint ut...

Här blev det ingen semla igår, det får man väl ta igen en annan dag kanske!

Kram Mariette

mammaxtre sa...

En semla räcker gott och väl, tycker jag också.

Ha det gott

HEMLÄNGTAN sa...

Den tidningen är jag riktigt nyfiken på. Lantliv brukar ju lyckas med det mesta.

Stjärnor & Champagne sa...

Mmm lite trädgårdsinspiration behövs här också. Har inte en aning om vad som kommer upp i denna trädgård men nu ryker det ganska många rabatter. Hm har hört att sniglarna brukar hälsa på i området brrrr...Sen blir det ju ett hål i gräsmattan. Har inte varit på detta bageri ännu men flera säger att det är jätte gott:) Ja man kan ju inte byta ut alla galgar direkt, lite galet faktiskt hihi.
Kramkram Anne

HEDVIG sa...

gillar verkligen din inspirerande och ljusa fina blogg!