tisdag 1 mars 2011

INSPIRATION TILL LUNCHLÅDOR


I senaste Elle Mat & Vin finns en massa lunchlåde-tips så skynda fynda detta nummer innan nästa kommer ut i slutet av mars! Förrutom lunchlåde-tipsen så är den nämligen proppad med härlig mat inspiration!:)





God kväll från köksbänken & spisen!




Här står jag och lagar lite lunchlådor, Leila's supergoda majssoppa blir det!:)


Efter ytterligare en tuff dag på jobbet kommer man hem, sätter på lilla lapen, loggar in på bloglovin' scrollar till sina favvobloggar och finner världens finaste ord om lilla Mitt vita hus hos söta Madde, tusen tusen tack vännen, värmer långt in i hjärteroten!:) Och ni kikar in till Madde så missa inte att spana in nyheterna i hennes urfina shop, säg ja vad vill man inte ha där?;)



I morgon ses vi inte, för jag ska jobba hela dagen och sedan ut på galej med bästa kollegorna!:)



Så ha det så fint så länge vänner!




KRAM







ps. Välkommen hit ni nya följare av lilla bloggen!:)








6 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen tack för fina tips! //J

Skumpa och Spaljé sa...

Ha det så kul imorgon...

Kram Helena.

D I N A R A`s sa...

Tack snälla söta för dina fina ord! :)
Jag brukar inte heller hitta så mkt från OddMolly men det finns några gobitar ;)

kraaam

Linda sa...

Du har ju en superfin blogg så sug åt dig av allt beröm! Jag har följt dig under en ganska lång tid men inte kommenterat innan. Ska bli bättre på det för jag gillar verkligen din stil både på inredning och bloggsätt!

mammaxtre sa...

Vilket härligt omslag det var på tidningen.

Ha det så trevligt imorgon :-)

Sofie sa...

Stod och valde mellan Elle mat o vin och Laga Lätt idag. Valde Laga Lätt. Det ångrar jag nu. Den kändes lite tunn denna gången. Nästa gång blir det Elle...