lördag 5 mars 2011

HÄRLIGA SOLIGA LÖRDAG


Jag skrev ju att jag letade lite nya sjalar att piffa min kolsvarta garderob med och när vårkollektionen av Ester Elenora's sjalar dök upp förhandsbokade jag i början av februari hos bästa Creative Lounge. Förra veckan dök de upp i lilla lådan, tjohooo!:) Denna på bilden har blivit favoriten i vårkollektionen, visst är den fin till svart!:)

Tror bestämt min stora sessa ska få en likadan till sin lilla fejk skinnis!!!




God förmiddag bloggisar!




Vaknade till härligt stålande solsken, kan det bli bättre!:)


Mår faktiskt mycket bättre idag *peppar peppar*, så vi ska ge oss ut en sväng och fixa lite ärenden!


Och ni fina läsare håll utkik här på bloggen, något spännande dyker upp inom kort (kan ha något med bilden att göra!!!;)




KRAM SÅ LÄNGE!



6 kommentarer:

ett september barn sa...

Kul att se lite av tjejen bakom den fina bloggen :D

Anna

Miss Linda sa...

Passar dig PERFEKT ♥

Önskar dig en fin Lördag // Kram

chatarina sa...

Hej! Ja, den sjalen är fin! Jag har också funderat på den :) Kul..som sagt..att se dig i bloggen:) Ha en fin dag vännen
Kram

♥ Fyra årstider sa...

Å vad du är fin!! och sjalen med:)
Kram Lotta

Annixen. sa...

Superfin! Så fin att jag också beställde en idag :)

Josefin -Happy Days- (tävling pågår) sa...

Åh den är ju riktigt snygg, älskar deras sjalar. Måste införskaffa någon till min vårgarderob.

Trevlig kväll!