måndag 21 mars 2011

GOSIGA NYA HANDDUKAR


Nytt i badrummet, nya gosiga Lexington handdukar i mörkgrått!



Hej nya Veckan!



Har ni haft en bra helg vänner?

Här har det varit en superskön helg med vårsol och lite hemmafix! Nu blir det åter en tuff vecka med nattjobb som väntar. Just nu längtar jag skapligt tills denna nattperiod är över!!!


I helgen köpte jag ett gäng nya handdukar till badrummet, det var verkligen välbehövligt för våra gamla uppsättningar var så urtvättade och inte alls fluffiga och fina längre. Denna gång tog jag en mörkgråfärg som verkligen blev ursnygg till det svart-vita badrummet.



Nu får ni ha en fortsatt härligt måndag vänner!:)



KRAM




10 kommentarer:

Hemma på Landet sa...

Väldigt snyggt, allting.:-)
Stina

Linruz sa...

Nattjobb är verligen inget för mig. Förstår att du ser fram emot att nätterna ska vara över.
Mmm ljuvligt med ny frotté . Skulle göra mycket för ett badrum som ditt.
Tack för krya hälsningen till Anton.
Ha nu en fin vecka.
Stor kram Lina

Josefin -Happy Days- sa...

Fint ni har det i badrummet. :-)

Hoppas nattjobbandet går snabbt o att du får en fin vecka, kram!

jenny ~ house of jenny sa...

Vilka lyx handdukar! Här får man fortsätta drömma om dem ;)

Puss!

kristina - ingen vanlig dag sa...

Jättefina! Det är underbart med sköna och fina handdukar - vardagslyx tycker jag.
/kristina

Linda - Harmony Home sa...

Vad snyggt ni har det i badrummet!

Hoppas du får en fin vecka
Kram /Linda

Anonym sa...

Hej!
Vilket fint hem, wow.
Flärilstavlan har jag också men ingen ram ännu.
Var har du köpt din ram? Den var väldigt lagom tycker jag. Tacksam för svar.

Kram på dig Camilla

MITT VITA HUS sa...

Alla: tusen tack raringar:))

Camilla: Ram från Gallerix i stl 70 x 100 cm, ramen är svart träram. Först prövade jag en från Ikea, de passade i storleken men det var plast i stället för glas och motivet gjorde sig inte alls, så det fick bli en dyrare variant från Gallerix:))

Fin kväll vänner!

KRAM

Miss Linda sa...

Lexington handdukar är verkligen GOSIGA ♥

Vart just påmind om hur LÄCKER tvättkorgen från VIPP är ♥ VILL, SKA, MÅSTE ha ;) Hi hi hi

Kram

Pernilla Ströms blogg om inredning och arkitektur. sa...

Snyggt med grå handdukar.