fredag 4 mars 2011

FREDAG & LITEN PRESENT I BREVLÅDAN



Jodå fortfararande bästa dagen på veckan, även denna vecka!;)




Halloj!




I går blev jag hemkörd från jobbet tidigt, ingen bra idé att jobba med patienter utan immunförsvar när man inte är helt kry, så det var nog klokt att inte heller gå dit idag!


Alice och jag skruttar här hemma fortfarande i pyjamasen och så får det bli idag!



I går blev jag så där helt varm i hjärtat igen när jag såg posten på köksbordet när jag kom hem från jobbet alldeles snorig och sjukynklig. Mellan alla reklamblad låg finaste lilla paketet till mig. Sötaste Anna-Malin hade skickat en lite present, en penna till svarta tavlan från Granit, hur gullig får man vara!:)


Tusen tusen tack rara du ♥



Önskar er alla fina läsare en underbar fredag med mycket fredagsmys!;)




KRAM







2 kommentarer:

jenny ~ house of jenny sa...

UNderbart med goa vänner som skickar fina presenter...

Hoppas ni får en underbar fredag!

Puss!

Annika sa...

Krya på dig fina! Kram!