söndag 13 mars 2011

EN LITEN SÖNDAGSHÄLSNING


Min söndagsbild, finaste vårblomman vita Ranunkler på vårt vardagsrumsbord, hjärta dom!



Hej på er vänner!



Gäsp, här har ni en nästan nyvaken bloggerska. Nattarbetet tar verkligen ut sin rätt, speciellt när man supermycket att göra i tio timmar i stäck...


Det blev inte mycket Mello för mig i gårkväll men vi har två sessor här hemma som är helt överlyckliga idag och nynnar hela tiden på en viss melodi!;)




Nu laddar jag om för en natt till!



Vi ses i morgon!:)









5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad betyder "hjärta dom"?

Linruz sa...

Söndagskram från mig till dig.

Snickaregården sa...

En sån vacker bild du bjuder på. Hoppas du vilat ut och är taggad för en natt till.
Kram Maria

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
en fint foto på en vacker blomma!! Jag har en liten fröken här hemma som också är SÅÅÅ nöjd med låten som vann! För han är ju bara bäst, tycker hon.

Hoppas du har en eller flera lediga dagar framför dig!
Hälsningar Monica

Malvaline sa...

Ranunklar är så fina blommor, fin bild.