tisdag 29 mars 2011

EN GRÅMULEN DAG & NYA LJUSTAKEN


Kolla in den urfina handgjorda nya ljustaken med vackra ord som nu pryder vårat köksbord. Den kommer från den härliga netbutiken Ellis Corner och är definitivt värd att kollas in om du inte redan gjort det! Kunde inte hålla mig från att köpa nya Mårbacka pelargoner (vet att det är liite tidigt;) Tycker Mårbacka är dom absolut finaste pelargonerna av alla sorter!



Hej Vänner!



Hurrey för smärtstillande säger jag, idag är det myyyycket bättre:)) Kom till och med ur sängen utan hjälp i morse!!


När det är så här gråmulet väder som vi har idag passar jag på att tända lite ljus här inne på bordet till lunch!:)


Nu ska jag åka till min frisör och fixa fula utväxten. Känner mig så där riktigt trist just nu i håret så det är verkligen välbehövligt!:)


Vi ses sen!




7 kommentarer:

jenny ~ house of jenny sa...

Va skönt att ryggen känns bättre o vilken fin ljusstake!

Puss!

Livet är Underbart sa...

Ja, ibland är det gött med piller =)Hoppas du kryar på dig snart. Ska också maka mig iväg till frisören i veckan. Ska nog klippa av mig lite av längden. Det börjar bli lite långt. Kram kram

Helt Enkelt sa...

underbar ljusstake!!

jag stod och funderade på mårbacka idag men det blev tulpaner och anemoner istället :)

kram på dig!

/anna-malin

D I N A R A sa...

Mysigt och fixa håret, även om det är svärmor som är frisören ;)
Här är det också grått, trist och ruggigt. Brr..
Krya krya nu! kramis

Mitt lilla hem sa...

Vilken fin ljusstake! Skönt att få gå till frissan.

Kram Linda

Grodmamman sa...

Fin ljusstake!
Skönt att det känns bättre i ryggen även om det är med hjälp av piller.
Kram

Fru Tjusan sa...

Så härlig bild, man får riktiga vårkänslor!

Tack för en inspirerande blogg!