söndag 6 februari 2011

JAG GILLAR



En ny, fast gammal glasburk fick bli min dagen till ära, nu har den fått ett gäng härliga körsbärskvistar i sig!




Heeeej Bloggisar!




Ni förstår idag har fröken M varit på äventyr ute på landet! Jo ni ser, jag fick nys om ett litet ställe här precis utanför stan som skulle ha öppet, ett ställe med inredning och lite mer där till både gammalt och nytt i stilen Franskt/Lantligt/Industri/Shabby Chic, me like med andra ord!


Här ser ni lite bilder från det urmysiga stället i Billa, verkligen värt ett besök! Men det är endast för hela sällskap (stora som små) nu under våren, men man kanske skulle boka in en liten bloggdejt, där med mys i orangeriet, hur låter det!;)



Nu ska jag fortsätta på mitt "lilla" projekt som fick följa med hem från Billa!;)




Ha en fin söndagskväll!



KRAM





9 kommentarer:

Saramedflera sa...

Verkar vara ett toppenställe :-)
Kram

P e r l a n sa...

Ser ut som ett riktigt mysställe där man kan gå länge och känna och klämma på allt :) Ser fram emot att se "projektet" färdigmålat som fick följa med hem... ;) Kommer bli sjuuuuukt fint!!
P.s Ja, blir det bloggträff så skrik till, i'll be there!!
Kram!

Julias vita drömmar sa...

Å så mysigt, spänd på att få se vad du pysslar med!

Vet du, en exakt likadan glasburk med körsbärskvistar står i vårt kök just nu. Längtar tills knopparna ska blomma. Man kan tydligen banka lite på ändarna och ha varmt vatten i vasen, för snabbare blomning.

Kikar in snart igen för att se vad det kan vara för litet projekt du donar med.

Kramar/Julia

Grodmamman sa...

Härligt med körsbärskvistar!
Såg ut att vara ett fint ställe det där!:)
Kram

ida & Nike sa...

Spännande!

Kram!

Linda sa...

Ohh mysigt, ser ut som ett väldigt fint ställe!!

Ha en go Söndag!

Kram Linda

Josefin -Happy Days- sa...

Tack Mia, roligt du gillade det nya. :-)

-vackert det är med kvistar i glas som får stå inne o börja blomma. :-)

Kram o fin ny vecka

jenny ~ mammanochkidzenpunktse sa...

Gud vilken underbar butik det verkar vara!

Jag är sjukt nyfiken på vad du har för projekt på gång!

Puss!

Julia sa...

Hej! Det ser jättemysigt ut, så jag undrar vad butiken heter?? Hittar inte det i texten. Och google var inte till större hjälp heller.

Hoppas du läser detta! :)