tisdag 22 februari 2011

I HALLEN HOS OSS



Vi går förjämnan in vår groventré, det blir liksom smidigast så. Men när det kommer gäster får de såklart gå in stora entrén!




Hej Vänner!




Sportlovet har börjat här och vi är hemma och myser med lite bullbak medans solen strålar utanför. I eftermiddag ska vi åka till vårt badhus och vi lär nog inte vara ensamma där! Tjejerna ska få vara lediga hela veckan men jag ska jobba lite i slutet av dom och då får bästa farmor rycka in.:)



Här i vår hall har det inte hänt så mycket sedan övervåningen blev klar och trappen var på plats så hallen kunde färdigställas. Jag älskar den vita ruffiga plankväggen vi gjorde och det svarta granit golvet vi la in. Men nu är jag sugen på lite förändring här, kanske en lite mindre byrå eller ingen byrå alls och något nättare att hänga kläderna på, kanske bara fina krokar på rad typ.
När man bara använde groventrén så känns det inte som man behöver all den där förvaringen här och jag tror det skulle kännas lite luftigare med nättare möblemang!




Hoppas ni har en underbar vecka i det härliga solskenet och tusen tack för alla goa ord i förra inlägget!:)





KRAM PÅ ER!









20 kommentarer:

caisa k. sa...

såå fräscht och snyggt!!

fin dag till dig

caisa

jenny ~ house of jenny sa...

Vi går ju oxå alltid in i groventren. Så jag har bara satt en väldigt enkel hängare från Design House stockholm...

Hoppas ni får en härlig dag på badhuset!

Puss!

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Hej!

Ursnygg hall, det e så snyggt med liggande panel.
Det ska vi ha på vår vind.

Ha en fin dag
Kram

Josefin -Happy Days- (tävling pågår) sa...

Gillar er hall, så vit o luftig. Det påminner i utförande om vår egen hall i huset vi ska bygga... (viskar det lite hemligt) ;-)

Kramar

Hemma på Landet sa...

Verkligen supersnyggt!:-)
Kram Stina

:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*: sa...

Åh va elegant, skulle också vilja ha det så.... får ta det med min make i helgen...;)

Kramar från Västkusten

Grodmamman sa...

Har många gånger önskat att vi haft en groventré. Inte lätt att ha det snyggt i en hall där alla ska få plats med kläder, skor, väskor, bandyklubbor m m.
Kan säkert bli jätte fint med någon mindre byrå och nättare hängare i er hall, även om jag tycker att den är fin redan nu!:)
Kram

På vår gata sa...

Vad roligt att du lyckats gå ner så många kilon. Bra kämpat!

Er hall ser underbart fin ut, gillar mattan ni har i dörröppningen, just att den är såpass stor.

Kram D

Maria sa...

Så snygg hall ni har! Ha ett fortsatt skönt sportlov! Kram

Anonym sa...

får man fråga om man får en bild på er groventré?
använder också bara den ingången och där ser det ju ut som, ja kriget i bender?!?!
men "vanliga" hallen är alltid fin o gästerna ooo aaaaar över att det är så städat... ha ha
skulle se kriget i den andra hallen...

tack för bra blogg
maya

MITT VITA HUS sa...

Alla: Tusen tack, vi har haft en härlig dag på badhuset med:)

Josefin: Näää vad är det du säger, såå spännande:)

Maya: Hi hi njaaaaa, kanske inte eller typ, krig är rätta ordet...;)

KRAM KRAM

Karin sa...

Jättefin hall!
Vad har du för storlek på zinkhuset? Verkar vara precis den storleken jag är ute efter. :)

mammaxtre sa...

Men så fint. Jag älskar dörren och väggarna.

Vad fint ni har det.

Linda sa...

Tack för din fina kommentar! :)) Vilken grymt snygg hall!! fint det är med liggande panel, trappan bryter av så himla snyggt till det vita och svarta!

KRAMIS Linda

Marica sa...

Ni har så himmla fint ett riktigt drömmhus!!
Jag tänkte fråga dig om eran panel i hallen
är det råspont?? Har ni satt den med grova/fina
sidan ut? Vi har nämligen tänkt göra en sådan
vägg i framtiden: ) superfin blogg har du också!!
Kram Marica

Anonym sa...

Så fint du har det. Älskar dessa Zinkhus! Jag köpte ett likadant på ett inredningsparty hos en kompis Zelected by Houze www.zbh.se
Så mysiga o prisvärda saker. Ett tips när du vill förändra och hitta inspiration ;-)

Jenny sa...

Hej fina Mia!!
Hur får du så stoora bilder i din blogg?

Kram!

Anonym sa...

Åh så fint golv!!Ska precis börja välja golv till vår hall..Vart är ert ifrån?

Julia

Anonym sa...

Fint! Vilken stl är det på klinkergolvet?

Åsa

MITT VITA HUS sa...

Åsa: Jag tror det är 30 x 60 cm om jag minns rätt:)

Kram

M