lördag 26 februari 2011

GOD MORGON LÖRDAG


Dagen börjar med nybakat stenugnsbröd med valnötter från Ronaldos. Älsklingen var så söt och var iväg på bageriet medans jag fick lite sovmorgon!:)



Hej Vänner!



Hur har ni det denna lördagsmorgon då? Här har vi startat dagen med härligt frukost och snart ska vi ge oss iväg på en liten utflykt! Lite vårkläder till alla i familjen står på listan och vi tänkte oss kanske en tripp till grannstaden för lite variation!:) Vad ska ni göra denna lördag då?

Hoppas ni iallafall får en härlig dag oavsett vad ni gör!:)



KRAM






10 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Klart ni skall till Norrköping:J Var på Kings och fick en jättefin kofta av maken, tur man har dom ibland hihi.Så nu saknas bara ett par låga blå Converse till. Här städas det för fullt för nattbesök. Kram Anne

D I N A R A S hus med tre sa...

Vilken mysig blogg! Hittade nyss hit! Älskar också inredning o foto, men också lite mode på det! haha
Kommer o kikar in här igen! trevlig helg sålänge!

Anonym sa...

Hej=) Vad heter ert fina kakel ni har i köket? och vad kostade de kvm? Är det vit fog ni har? Älskar verkligen din blogg,den e så fin=)/Cissi

♥ Fyra årstider sa...

Hoppas att ni har haft det bra. Här har det också inhandlats nya vårkläder.
Härligt
Kram Lotta

MITT VITA HUS sa...

Anne: Låga Converse, låter inte helt fel;)

Dinara: Välokmmen hit:)

Cissi: Vårat kakel är från Höganäs och heter Biselado om jag inte minns helt fel, priset låg på ca 400 kr m2 tror jag! Vi har en mellangrå fog till vårat!
Tack för fina orden:)

Lotta: Det blev visst bara till barnen det blev nytt, mamman får vänta tills hon får en stund över att går och kolla lite själv i lugnan ro;)

KRAM PÅ ER!

mammaxtre sa...

Vad rart av honom att köpa bröd till fukosten.

Hoppas att du haft en fin lördag och att kvällen blir bra.

Matilda Bakar | Fotograferar sa...

Hej :0)

Så fint du gjort i köket - de är så himla praktist med en sådan tava!
Kika gärna in på min blogg så får du se vår fina dörr som vi målat i salla typ av tavelfärg :0)
Trevlig helg / Kram

Livet är Underbart sa...

Hej! Kollar in och önskar dig också en skön lördag. Här har vi diggat till melo. Micken var klart godkänd, även om den mest smakades på =) kram kram

Josefin -Happy Days- (tävling pågår) sa...

Hej Mia!

Roligt du provar mitt tips om bildanimeringen. :-)
Jag tänker på om du varit nog med att spara det i gif format? För då ska det bara vara att ladda upp bilden så ska det spelas automatiskt utan ngn kodning. Titta igenom sista steget i min beskrivning så att det inte är något där du missat. Hoppas att det fungerar!

Kram

Mariette sa...

Hoppas ni hittade lite fint vårnytt!

Själv var jag ute på en härlig joggingtur efter jobbet och sen kalas...

Kraam Mariette