tisdag 1 februari 2011

ETT FILMTIPS







Det har varit många bra filmer på sistonde men denna är nummer ett av alla tror jag. Jag grinade och skrattade om vartannat, ni måste bara se den, den underbara filmen Life as we know it med Katherine Heigl och Josh Duhamel. Egentligen en ganska gripande story, men ändå en sån där härlig chick-flick movie!:)




Tooodeloo!




Ett litet filmtips så här på kvällskvisten får det bli, sjukstuga innebär ju nämligen ganska mycket tid i soffhörnet (mellan varven in i tvättstugan då såklart). Jag har precis puttat lillan i sängen och hoppas nu på en lugnare natt än föregående, hon var helt utmattad trots att hon sovit i stort sett hela dagen snuttan min:/




Sov så gott, så ses vi i morrn!

(om jag inte insjunknat i någon otäck magsjuka då *peppar peppar*)



KRAM





7 kommentarer:

mammaxtre sa...

Tack för filmtipset. Den skall jag försöka att se. Hoppas sjukstugan snart är över.

Sköt om dig

Grodmamman sa...

Den där filmen får jag nog ta och titta på någon dag, verkade vara en film för mig!:)
Håller tummarna för att du inte får kräksjukan!
Kram

Karin sa...

älskar också den sortens filmer! Tack för tipset/Kram

Granntanta sa...

Hoppas att natten varit lugn! Håller tumarna för att ni övriga ska klara er från den förfärliga kräkdöden.

P e r l a n sa...

Åhh jag älskar chick flick movies! :) Den där måste jag bara se ikväll! Tack för tipset!!
Kramar ♥

Stjärnor & Champagne sa...

Brrr hoppas att resten av er inte får eländet. Den filmen skall jag kolla, älskar den typen. Bordet ursnyggt Mia:)
Kram Anne

Erik sa...

Tack för filmtipset =) har inte sett den än.