måndag 28 februari 2011

DET FÅR BLI TIDIGT I SÄNG I KVÄLL...



Underbart våriga rosa tulpaner, som från början var nästintill helt vita men nu är ljuvligt rooosa...



Hej på er!



Känner mig helt urlakad, som om jag inte hade sovit på hundra år... Dagen har varit lång och därför blir det tiiiidigt i säng i kväll, typ nu snart tror jag bestämt (ska bara putta två om inte ännu tröttare sessor i säng först!;)



Vi ses i morgon och då kommer smarrigt recept på mumsig soppa!



NATTI NATT






10 kommentarer:

Linruz sa...

Natti natti :)

VitaVardagen sa...

Härlig och inspirerande blogg! Jag kommer definitivt återvända :) Kram Johanna

mammaxtre sa...

Ibalnd är det skönt att gå och lägga sig "för" tidigt. Natti Natti

Signe 1 sa...

sussa sött!! fin bild btw:-)

kramis

Hemma på Landet sa...

Härlig bild! Hoppas att du får sova gott inatt.
Stina

Creative Lounge sa...

Underbara tulpaner finaste! :) Superfint hos dig som alltid! ;)

Hoppas 2 sjalar i brevlådan imorgon piggar upp! :)

Kram E

♥ Fyra årstider sa...

Godnatt:)
Kram Lotta

Karin sa...

De är så fiiina dessa ljusrosa tulpaner! Precis som du säger så är de nästan vita till att börja med och sedan står de länge och blir till slut helt utslagna innan de till slut vissnar. Älskar dem!
Kram.

Flitiga Lisa sa...

Jag är visst inte ensam om att tycka om rosa
tulpaner. Vackra blommor gör det lite lättare att ta sig igenom en lång kall vinter.
Din tulpanbild var verkligen vacker.

God natt!

Emelie sa...

Måste bara aäga att din blogg är så himla inspererande, fin och härlig. Ett ställe jag kommer tillbaka till ofta :)