onsdag 23 februari 2011

ÅRETS BOKREA




Lite bokreafynd -  Melker Anderssons nya!




Hej på er!




Har ni fyndat något på bokrean idag?

Jag och de älskade små har precis varit en sväng på staden och kikat lite. Jag är egentligen inget stort fan av att trängas på reor men nu hade jag hade lovat varsin ny bok till dom och det är ju perfekt att passa på när det är lite billigare. Emmsan slukar böcker och jag minns precis den där ålden då jag var precis likadan. Hon gillar mest "Sigge böckerna" om en söt liten vit häst, såklart!:) Alice min lilla sessa valde såklart en prinsessbok, inte helt oväntat!;)

Ovan ser ni mitt fynd, en bok jag önskat mig sedan den kom ut men aldrig kommit till skott att köpa, så nu passade jag på! Hoppas man hittar lite ny matlagningsinspiration, för visst är det svårt att variera sig när det är middagsdags, eller hur!?!



Ha en fortsatt fin onsdag!




KRAM





10 kommentarer:

Livet är Underbart sa...

Det boken är toppen! Jag gillar hans inställning till matlagning precis som Jamie Oliver. Inge krångel bara mat. Ska ut och trängas imorgon. Vi ska ha lite 5 års presenter, här hemma läses det: Böckerna om Billy och Lasse-Majas Detektivbyrå. Ska se om jag kan fynda något=) Ha det skönt i solen.

Nanna sa...

Jag tror jag måste ner på stan en sväng och kika sedan.... Verkar boken bra? Mannen min älskar att laga mat. Kanske något till honom:)

Lotta sa...

Jag har precis klämt mig runt på lunchen, men kom "bara" tillbaka med två barnböcker - "Nöff nöff Benny" och "Thea Tusenskönsälvan" (min dotter heter Thea)... så jag tror dom blir glada :) Men Melker skulle man ju tittat närmare på förstås. Men det finns ju en dag i morgon :)

A Cup Of Emilia sa...

Alltid kul med böcker som inspirerar. Jag håller med dig ibland saknar man matlagningsinspiration och då passar det perfekt med en ny kokbok :) Kramar!

Vita maränger sa...

Inga fynd tyvärr :( men skulle vilja ha Leilas kokböcker.
Jättefin blogg du har =)
Kramelikram
Caroline

Grodmamman sa...

Här läser dottern också Sigge-böckerna. Senaste läste hon ut igår.
Kram

Ljusa vardag sa...

Ja visst är det svårt att hitta på nån bra mat när kvällen kommer. Är jättedålig på framförhållning. Skickade just iväg sambon att köpa ingredienser till varma mackor, så påhittig var jag idag ;) Ha en fin kvälL! Mvh Anna

mammaxtre sa...

Jag har tyvärr inte haft tid att gå på bokrean
:-(

Lisa - Sockerrus sa...

Jag har shoppat lite bakböcker på bokrean idag :-) Kunde liksom inte låta bli ;-)

Vackra bilder du har på bloggen! Otroligt fina!

oddbrownbird sa...

Melkers bok är superfin, jag har en tendens att mest köpa kokböcker för bilderna istället för recepten =)