tisdag 18 januari 2011

VÅRTANKAR & SÖTA VÅRLÖKAR



Just nu hos oss: Mina favorit vårlökar vita pärlhyacinter!



Tjingeling Tisdag!




I'm feeeling soo fine!:) Hur mår ni?


Jag längtar efter vår, hela kroppen skriker efter vår. Jag är inte helt överens med vädret ute just nu, antingen kan det vara vinter eller ej, inget mellanting här inte! Jag vill ha barmark, flyga fram på vägarna med ipoden i öronen, inte halka runt som bambi på hal is på min dagliga runda!


Nehe, nu ska jag googla lite nya recept och inspiratioin till matlagning tror jag minsann!


HA EN FIN TISDAG!:)


8 kommentarer:

jenny ~ mammanochkidzenpunktse sa...

Ja,vår kan det bli typ nu. Fast vi har lite känningar här i södern. 4 grader ute. Det känns liiiite som vår ;)

Puss!

Anna - Hundra kvadrat sa...

Jag och min sambo har precis också börjat köra enligt LCHF-metoden. Och det känns toppen!n Skönt att bli av med sötsuget, det gör det så mycket lättare att äta rätt. Vi har startat en receptblogg där vi samlar alla de bästa recepten vi prövat, så den kan du kika in på och förhoppningsvis hitta inspiration (den är precis nystartad, så det finns inte mycket än. Men den kommer att fyllas på!), http://varagodasterecept.blogg.se/

Bra gjort hittills och fortsatt lycka till!

Lilla Kullan ♥ Hemma på Landet sa...

Så söta.
Ja, jag vill också ha vår... NU!
Kram Stina

Camillasnyahem sa...

I hear you! De här vägarna är livsfarliga och Ebbot har inte fått en rejäl promenad på hur länge som helst. Suck!

Vilket snyggt foto tjejen!Och grattis till minus 5 kg på så kort tid, bra jobbat! Kram

Jenny sa...

Jag längtar också efter våren nu, vill inte se en snöflinga mer!!!!

Vill bara säga att din blogg är så himla fin och ger så mycket härlig inspiration!

Kram!

Lotta sa...

Vilken FIN bild - superfin! :)

Ulrika sa...

Ojoj, vilken jättefin bild. Nu ska jag ut o leta VIT pärlhyacint. Tack för inspiration!

Kram från Ulrika i Sandviken

Lotta sa...

Fantastiskt fin bild på hyacinterna!!