lördag 1 januari 2011

VÄLKOMMEN 2011





Hej första dagen på tjugohudraelva!




Hur mår ni idag fina vänner? Jag är ovanligt pigg för at ha varit vaken in på småtimmarna!:) Kvällen igår var underbar och innehöll många fina skratt tillsammans med fina vänner, maten var übergod och raketerna var såklart glittrigare än någonsin i den mörka kalla natten(och regninga & blåsiga!!!Det var nämligen hur taskigt väder som helst hos oss vid tolvslaget till allas förtret:().



Idag städar vi bort lite röda tomtar och den avmattade granen åker ut (jag säger alltid att den ska få stå kvar länge, dock inte till knut, men i vanlig ordning åker den ut denna dag, kan inte rå för det...), in med vita krispiga blommor, vårlökar och orkidéer. Nu längtar jag efter ljusa tider också i vanlig ordning!:)



Ha en fin första dag på nya året, Vi ses!



KRAM


M







18 kommentarer:

Linruz sa...

Ja fyyyy vilket ruskväder det blev i går.
Skönt att städa ut julen och in med det ljusa och fräscha:)
Ha en fin nyårsdag kram kram
Lina

Familjen A. sa...

Åh va synd på vädret för er, tur att allt annat var toppen. =)

Jag funderar också på att börja städa ut julen, vill ha vår NU!

Men kom på at jag måste inhandla lite saker först så idag åker alla "lösa" julsaker undan till nästa år!

Ha en bra start på det nya året!

Kram Anna

Weronica - En mammas dag sa...

Även jag är uppe med tuppen, trots sen timma i går. Jag har nyårspiffat granen med bara vitt, silver, guld och sådant så nu får den stå ett tag till. Ha en fin första dag på det nya året!

www.palindgarden.blogspot.com sa...

God fortsättning! Härliga bilder som vanligt :)

KRAM!!

Ida sa...

God fortsättning! Håller absolut med dig, det är lustigt hur snabbt suget efter tulpaner, semlor och nytt vitt fräscht kommer efter jul. Just nu har jag vinterpyntat istället för julpyntat dvs allt silvrigt vitt och glittrigt får vara kvar några dagar till. Ha en bra dag Mvh Ida

♥ Fyra årstider sa...

Underbara bilder..längtar efter sommar.
Kram Lotta

Åsa sa...

God fortsättning på det nya året..härligt att kvällen blev bra trots dåligt väder..ha en fortsatt trevlig nyårsdag :)
kram Åsa

Jenny sa...

Önskar ett gott nytt år med allt som det innebär=) Kram kram

Grodmamman sa...

Här var också allt utom vädret kanon! Vi slapp dock regnet just vid tolvslaget.
Här åker nog tomtarna bort idag i alla fall.
Kram

Charlotta ♥ ohlovely.se sa...

Hej!

Så härligt, jag känner precis likadant. Nu ser jag framemot våren, alla vårblommor och lite ljusare dagar. Ut med julpynt och julgran. In med nytt och fräscht!

Vilken härlig färg ni har på väggen, vet du vilken färg det är? Är den vit med brytning mot grått? Jag är ute efter en sådan färg till vårt vardagsrum - det är ju en djungel med alla färgkoder.

Kram från Lotta

Martina sa...

Gott nytt år! Fina bilder, som vanligt!:)

MITT VITA HUS sa...

Hej alla tusen tack för era fina hälsningar:)

Lotta: Våra väggar är vita men på bilden ser det ut som lite grå ser jag, tror det beror på bristen på fint härligt dagsljus, samt att vårat vardagsrum ligger åt norr... Vi har i dagsläget tapet i vardagsrummet som heter borosan plaine i hel vitt (bryter ungefär 0500)det är fin och inte alls så gul som0502 kan bli:) En annan fin färg vilken vi har målat hela övervåningen med är Nordsjövit som finns hos just den färghandeln:)

Lycka till!

KRAM

M

BLONDETTY sa...

Vi önskar dig ett alldeles magiskt, underbart, sagolikt, roligt, spännande, fantastiskt & GOTT NYTT ÅR!

Varma kramar från
BLONDETTY-tjejerna!

mammaxtre sa...

Håller med dig nu längtar man verkligen efter ljusare tider. Ha det gott.

Room of karma sa...

Hej
Första gången jag är inne på din blogg.
Oj vilken fin blogg, tänker jag nu!
Hit kommer jag igen!
kram CC

Vardagslyx sa...

Önskar dig en bra början på det nya året!

Kram Pernilla

Isabelle sa...

Galet fin vas! :-) Vart kommer den ifrån?

Kram Isabelle

MITT VITA HUS sa...

Isabelle: Vasen kommer från PB Home:)

KRAM

psst jag tror du hittar den på millamix;)