fredag 7 januari 2011

TJINGELING FREDAG


Jo då visst pulsade jag i snön efter lärkgrenar! Just nu stå de i en vas men få se vad man kan hitta på mera med det!!!:)



Hej Hallå Sköna Fredag!



Veckans bästa dag!:) Tusen tack alla för erat fina tips om en ännu billigare webshop på Dermalogicas produkter.:) Kul att se att vi är många som gillar deras grejor.


Idag blir det bara en snabbis här för jag ska precis i väg till jobbet, har en såndär tråkig mellantur idag där det känns som man i princip jobbar hela dagen... Önskar er en fin fin fredag, så ses vi snart igen!:)




KRAM PÅ ER!




psssst ni som mailat mig, jag svarar er i helgen då det blir lite mer tid över;)


15 kommentarer:

BLONDETTY sa...

Hoppas att du får en bra dag på jobbet!

Här har vi ledig hemmadag och det blir nog lite barnrumsinredning!

Några tips kanske?

Kramar från
BLONDETTY

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Jag tänkte faktiskt ut och ta mig en kvist igår, men tog mig inte för. Imorgon kanske:)
Fint med lärk, men i vårt område känner jag bara till tre träd, och de står alldeles utanför någons hus (dock utanför tomtgränserna!), så det känns lite som att man måste smyga dit när man ska ta sig en kvist..hihi;)

Susanne

jenny ~ mammanochkidzenpunktse sa...

Så fin den är. Men hur tusan vet man vad som är vad? ;) JAg har ju inga gröna fingrar överhuvudtaget, så en grankvist ser likadant ut som en lärkkvist! ;)

Hopas du o din familj får en underbar fredag!

Puss!

Hanna sa...

Hej! Hittade just in på din fina blogg!

Snyggt med lärkgrenar, det skulle jag också vilja ha här hemma. Jag får gå ut på jakt!

MITT VITA HUS sa...

Blodbetty bruadarna: Åhh vad roligt:) Jag har en massa idéer till barnrum, får ta och göra ett inlägg snart:) Kram på er!

Ni andra: Lärk eller grenar hursom fint alltid i hemmet:) Speciellt i blomterarr:)
Ut i skogen och se vad man kan finna;)


KRAM

Filippa sa...

Jättefint, skulle också vilja ha men jag tror aldrig jag sett ett läkträd "live" eller så har jag aldrig noterat det. Måste forska vidare ang detta. Fast de träden kanske bara finns i södra sverige....hmmm

Kram F

MITT VITA HUS sa...

Filippa: Jag har med hört att träden bara finns i södra sverige därför har jag aldrig tidigare brytt mig om att kika efter som men så nämde jag det för min svärfar och han sa ja men du har ju massa sånna här utanför i skogen, så det var bara att ge sig ut på spaning. Döm till min förvånad när min man sa ja men dom vet jag precis vart dom växter och där stod dom en massa lärk som såg ut som risiga granar med små kottar utan barr ha ha sååå fula men ändå så fina:)

Lycka till med letandet!

KRAM

Grodmamman sa...

Det är så fint med lärkgrenar! Skulle också vilja ha sådana här hemma.
Ha en bra dag på jobbet.
Kram

Linda sa...

Ja, vad gör man inte för dessa finfina kvistar. Jag var också ute och letade och jagade innan jag lyckades hitta men tillslut så. I och för sig så plockade jag mina innan snön kom så det var inte så besvärligt. Jättefint det blev med kvisten på din bänk.
Trevlig helg! / Linda

Linruz sa...

Lärkgrenar är förvisso urfina men träden skräpar ner ngt enormt.
Vi har flera på tomten i stugan.
Men som sagt snyggt Att ta in dem är det och det verkar visst vara fler i bloggvärlden som tycker :)
Kram och fin fredag på dig

Mariette sa...

Hej Mia!

Vad kul med lite Beauty tips!!
Jag skulle nog uppgradera mig... Jag har kört med samma länge nu...och man blir ju inte yngre, men så länge nåt funkar så kör man ju gärna med det!

Lärk är fint, det är dock lite snö ivägen...men, men skam den som ger sig!

Trevlig helg!

Kram Mariette

HannasHörna sa...

Fin bild!

Och bra jobbat i snön:)

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har härligt att smyga in o läsa lite, de förgyller en tråkig dag
Bästa hälsningar ifrån norra västkusten

Maja/Cactusvit sa...

Vilken snygg kvist du plumsade fram till som dessutom har sina kottar kvar! Hoppas du får njuta av en skön ledig lördag nu, kram från mig!

signerat 71 sa...

Underbart ljuvlig bild.
Önskar dig en riktigt skön helg!!!
kram J