söndag 30 januari 2011

SÖNDAG & FIN FINA SOMMAR NYHETER PÅ IKEA


Ni har säkert redan sett att den fin fina stolen Vågö ur Ikea's PS serie kommer tillbaka i sommar, jag hade missat det totalt! Men åhhh så fin den är, man kanske skulle satsa på två vita att ha ute i trädgården!:)




Hej fina Bloggisar!




Hur mår ni? Har ni haft en bra helg?
Jag är nästintill nyvaken och nu har jag bara en natt kvar denna helg, men jag är mitt uppe i en nattperiod nu, så ni får kalla mig nattuggla;)


Gissa om jag blev glad när jag vaknade och såg mailet i inkorgen om att nya bordet soffbordet till TV-rummet var på väg, iiihhh!:) I veckan ska jag visa er, men ni kanske redan kan gissa vilket det är!:)



Nu får ni ha en fin fortsatt söndag!



KRAM






10 kommentarer:

Frida på Trendenser.se sa...

Smart av IKEA. Det kommer bli en storsäljare!

Antar du min Solsidan--utmaning ikväll?

Linda sa...

Vad snygg stolen är!! Ohh spännande med nytt soffbord :) Själv har vi precis snickrat ihop ett och målat det med populära drivved!

Ha en härlig Söndag!

Kram Linda

mammaxtre sa...

Jättefina stolar. Men finns det inte en risk att vit plast blir solkigt när de står utomhus?

Usch vad jobbigt att vara en nattuggla, det skulle jag inte klara av.

Ha det gott

Stämningsfullt sa...

Det kommer säkert bli en rykande åtgång på dem så man får nog vara ute i tid.
Jag är också bra sugen på ett par vita.
Kram Vanja.

[ c o y o t e ] sa...

Oj !! då får man vara snabb..

Fint nytt foto på dig..

Kram Mia

Tulipa sa...

När jag såg det på Ikeas blogg så såg jag genast framför mig hur de stod hemma hos oss också ... får väl fundera på det, men verkligen kul att de kommer tillbaka för de är sååå snygga!

Kram Mariette

Jättefint kort på dig där...

Granntanta sa...

En sådan där ska jag nog också ha i min leriga trädgård till sommaren :-)

jenny ~ mammanochkidzenpunktse sa...

JAg är nog den enda i bloggvärlden som inte gillar stolen. Måste nog vara något fel på mig?

Soffbord? Oooh vill se nu!

Puss!

bella sa...

Åh, de är helt underbara de där ps fåtöljerna, både snygga och förbaskat sköna! Har två vita m fotpallar och jag är såå glad i dem :-) Kanske får skaffa mig ett par till stugan också då, nu när man kan få tag i dem igen...?
Spännande med nya bordet! Kikar in lite senare och kollar!

Bella

Malin på ön sa...

Så fina fåtöljer, vet bara inte var de kan stå...Hoppas din nattvecka gått bra, vet hur det känns i slutet av den, jag jobbar också på sjukhus men är föräldraledig nu, men nätterna kommer ;) Jättetack för superfin blogg.