onsdag 19 januari 2011

SNYGGO KUDDAR & ONSDAG MITT I VECKAN


Dagens vill ha: Nya färgen på roskudden hos Bloominghome! Beige är bara såå fint till allt ljusrosa som jag är sååå sugen på att ta fram just nu!:)
Bild: lånad från Bloominghome



Hallojsan Vänner!



Onsdags, halva veckan gjord! Iallafall snart!:) Själv ska jag jobba lite idag, men sen är det lååångledigt för min del.:) Börjar med en semesterdag och är hemma hos sessorna som har studiedag! Undra vad vi ska hitta på för mysigt då!?!


Ha nu en fin fin onsdag mina fina vänner!


Och ni lyssna på denna härliga låt, visst blir man så där härligt glad av den!:)




PUSS & KRAAAAAM





7 kommentarer:

mammaxtre sa...

Jättefina kuddar. Vad härligt med ledighet som väntar. Vill också....

jenny ~ mammanochkidzenpunktse sa...

Gud så fina! Måste genast kika på dem...

Hoppas du får en bra dag!

Puss!

Linda sa...

Har den vita men skulle allt kunna tänka mig den gråa som även finns :) Riktigt söta kuddar!

Ha en härlig dag!

Kram Linda

HAGAB Hus & Hem sa...

Hej där!
följer din blogg så fort jag hinner, jättefina bilder med inspiration :-) har en liten butik och mäklarfirma i Göteborg och vi har sedan i höstas haft dessa fina roskuddar från Bloomingville och jag kan inte annat än hålla med dig, dom är underbara :-)!
Hälsningar
Anna-Maria
HAGAB Hus & Hem

Vardagslyx sa...

Jättefina kuddar!

Skönt med ledighet som väntar:-) Jag är ledig idag, men jobbar to, fr, så jag längtar efter helgen!

Kram Pernilla

Hemma hos Katta sa...

Ja visst blir man sugen på ljusare färger och våriga pasteller nu när snön (hrm, förhoppningsvis!) snart börjar smälta bort...

Kraam kraam

Frida- trendenser.se sa...

Fantastiska kuddar!!