söndag 23 januari 2011

NYTTIGT PÅ LEILA.SE



Berättade att jag följde Leila Lindholm på Facebook i hennes lite nyttigare liv. Här om dagen meddelande hon att det nu fanns nyupplagda nyttiga recept på hennes hemsida och det får man ju för allt i världen inte missa! Tips på nyttigheter tas emot tacksamt numer!;)




Hello Tiiiidiga Söndagasmorgon!




På väg mot sängen efter jobbnatt, sessorna var vakna här när jag kom hem så jag passade på att äta ltie frukost med dom, men nu snart ska jag sussa kudden!


I morgon är det vägningsdags, bävar lite för jag har nog knappt gått ner 100 gram denna vecka, ni vet "that time at month" liksom, bläää...



Nehe, Sov gott säger jag nu!



KRAM


M





5 kommentarer:

Karin sa...

Tack för tipset, gillar Leila så detta får kollas in. Alltid bra med receptinspiration.

Hemma hos oss sa...

Åhh, visste inte att hon hade en hemsida, jag har hennes böcker men detta måste jag kika på. Tack för tipset!

mammaxtre sa...

Förök att vara lite cool gällande viktminskningen. Om du fortsätter på det spår som du inlett så ger det sig med tiden. Tålamod :-)

Vad svårt att sova på dagen när familjen är hemma tänker jag. Kanske är du van. Jag skulle ha svårt att komma till ro. Tyst och mörkt vill jag ha det :-)

Ha det gott

Maja/Cactusvit sa...

Åh vilket toppentips, Leila gillar vi ju!
Kram från mig! /Maja

Anna sa...

Åhh! tack för tipset! Älskar Leila så detta ska jag absolut kolla in! Vad duktig du är med ditt nya hälsosamma liv! You go girl!