onsdag 26 januari 2011

LITET SMINKTIPS





Hej Bloggisar!



Gäsp! Här är det trött läge, alltid samma visa när man jobbat natt. För lite sömn helt klart och det kommer alltid några dagar efter... Tack gode gud för att man numera har barn som sover hela nätterna i sina egna sängar, jag skulle nog inte fixa nattarbetet annars tror jag!



Med tanke på tidpunkten på året och det faktum att man nästan känner sig genomskinlig typ (lilla brännan från den där solningen blev inte långvarig kan jag säga!!!) och bristen på bra regelbunden sömn så är väl dagens tips från mig min nya concealer helt klart...För ett tag sedan köpte jag en ny en som jag inte provat innan och vilken visade sig vara en helt enkelt superbraing! Cliniques Airbrusch Concealer appliceras på med den fiffiga inbyggda borsten och strycks sedan ut med en borste för fuktiga produkter. Denna numera ett måste i min sminkväska och passar så bra ihop med de andra Clinique produkterna jag använder!:)



Önskar er alla en härlig onsdag!



KRAM





8 kommentarer:

Bodil sa...

Jag använder också Cliniques produkter men denna har jag inte provat. Tack för tipset!

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Godmorgon kära du!

Ja.. vem behöver ej concealer.. Vi har en stylist elev hos oss just nu så det e rena lyxen att komma till jobb för då "tränar" hon så jag blir sminkad varje morgon:) LOVELY!

Hoppas du får en fin dag
Kram Madde

Kristina - ingen vanlig dag sa...

Jag använde en liknande från Clinique för några år sedan, den var grön men kanske är det samma fast nytt fodral. Den var kanon och jag vet inte varför jag slutade köpa den. Måste verkligen uppdatera min sminkväska - genomskinlig är bara förnamnet just nu...
/Kristina

Josefin -Happy Days- sa...

Vilken fiffig produkt en concealer är, räddaren i nöden. :-)

Roligt att du vill vara med o tävla om valfritt smycke från tjusiga webbutiken Creative Lounge, lycka till!

Önskar en sprudlande härlig dag, kramar!!

Livet är Underbart sa...

Perfekt! Är på jakt efter en bra concealer. Har köpt Face produkter förrut men tyvärr har dom slagit igen i denna småstad. Hoppas du har en skön onsdag. Själv ska jag bädda ner lilla prinsessan i vagnen och trava upp på stan och till den årliga marknaden som invaderat staden. kram kram

Elin sa...

Åhh, jag använder också Cliniques produkter, men denna har jag helt missat... tack för tipset! Jag kan tipsa tillbaka om All about eyes serum. Om den hjälper rent utseendemässigt vet jag inte, men det är såå skönt att rulla på med den svala metallkulan på morgonen, så man känner sig åtminstone piggare. ;)

Anonym sa...

Hej!

Vore kul att veta mer om ditt jobb då jag själv är ssk, vad jobbar du på för typ av avdelning? Bara nätter nu eller? Hur trivs du med jobbet?

Kram Mia

mammaxtre sa...

Clinique är mitt favoritmörke avseende mascara. det du tipsar om har jag inte provat.

Ha det fint.