måndag 10 januari 2011

LITE VÄRMANDE TE




Bästa ni, tusen tack för all pepp i förra inlägget:) Kul att vi är fler som är inne på samma spår!;)Just nu känner mig som en isbit här framför datorn, brukar alltid göra de så här dags på kvällen, så jag blir nog inte långvarig framför den ... Tofflorna och myspys dressen har åkt på och jag satte precis på vattenkokarn med lite tevatten. I kväll blir det en kopp Kusmi tea med smak av Irish Blend, en riktig klassiker och en av mina absoluta favoriter.


Ny stor burk är införskaffad, perfekt kvällen till ära!:)




KRAM PÅ ER BÄSTA BLOGGISARNA!




10 kommentarer:

Anonym sa...

Because you worth it!

Grattis och fortsatt lycka till!

Kram Carina i Älvsjö

Postadress Torslanda sa...

Åh det är precis vad som behövs under de kalla kvällarna - ska köpas hem!

Evelina sa...

Fin blogg!:D

[ no47.mia ] sa...

Hello there !

Mitt favorit te med.. Älskar LOVE jag...
Lite spicy sådär.. gillar jag..

Såg i förra inlägget att du gått ner i vikt..
Härligt tjejen! Grattis !

Jag har satt igång med min träning igen för säsongen, så nån större bantning vågar jag mig inte på. Behöver kolhydraterna..

Ha det fint och lycka till..

kram Mia

Grodmamman sa...

Började mitt nya liv i söndags. Vill gå ner en del och målet är att komma igång och motionera igen också.
Grattis till din viktminskning, är ju så kul när man ser resultat direkt!:)
Kram

HOUSE of ADELA sa...

Mmmm Kusmi te är kanon!=)

Kramis
Adela

Hanna sa...

Gör detsamma här hemma, myser med en kopp te efter en tröttsam dag.

Bra kämpat måste jag säga också!

Malin sa...

Mmmm Kusmi-te! Finns ju så många härliga smaker att välja mellan, och burkarna är inte fel de heller!

/Kram Malin

Karin sa...

Åh så fin blogg! Grym layout, helt underbart vackra bilder, och ditt hus är verkligen jättefint!

Hem och Lycka sa...

Ääälskar Kusmi..

kram Mia