tisdag 18 januari 2011

HEJ PÅ KVÄLLSKVISTEN




Jag måste bums bege mig och införskaffa mig lite nytt till mig, jag känner mig trist svart och vit som vanligt... Jag vill ha en ny tunn scarf till vårens dagar (ja jag vet de är långt bort än...) en lika fin som min favorit från Charmant och bästa Creative Lounge!




Hej Tisdagskväll!




Ja tisdagar är alltid lika busy busy, hit och dit vi far, då det är sessornas gympadag. Nu äntligen har jag satt mig ner, duschen väntar och det ska bli såå skönt med en varm lång dusch och lite skrubb - så in i badevarslet jag nu går!:)



I morgon är en annan dag, vi ses då!:)




KRAM






2 kommentarer:

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Vill också ha massa nytt till våren:)

Igår åt vi också mackaroner. Och korv. Men jag hoppade mackisarna och tog lite stekta champinjoner i gräddsås istället, som tilltugg.

Här blev det tacos idag. Fast jag åt det som en sallad, med guacemole och lite ungsstekta färska sparrisar med smält riven parmesan över. Funkar det också:)

Kram Susanne

Linda sa...

Vintage by fé scarfsen är alltid superfina , ett litet tips bara :)) Ja nu är man allt sugen på alla fina vårkläder som finns!

Kram Linda