lördag 29 januari 2011

GOD MORGON & GOD NATT



Läckraste frukostbilden fann jag på Tartelette, där du finner det allra finaste illustrerade recept ever!:) Jösses det skulle vara gott med lite hemmagjord müsli och frächa solmogna varma körsbär till det, sitta på altanen och mysa i ljummen morgonsol, det ni!:)



God morgon & God natt!




Jag är så trött och seg just nu, jobbat hela natten och nu blir det lite frukost och sedan krypa ner i svala lakan och sussa gott ett par timmar, Zzzzz...



Önskar er alla en underbar lördag, vad än nu ni ska hitta på!:)



KRAM PÅ ER!









5 kommentarer:

Anonym sa...

Drog visst vinstlotten idag där det stod egen tid!!.
Så nu drar jag in till stan och räknar päls toppluvor igen . Ett besök på fotografiska plus lite lunch och som avslut storhandling inför kommande vecka.

Sussa gott och dröm inte om toppluvor som nästan jag gjorde i natt !

Kram Carina i Älvsjö

Ensamma mamman sa...

Oj va gott de ser ut! Jag hoppas att du får sova gott och att lördagen blir bra för dig när du vaknar. Kram

Josefin sa...

Vart jobbar du som Ssk? Nyfiken ju eftersom jag själv är sjuksyrra. Har frågat dig förr, men du kanske missade det. Inte för att jag kanske har med det att göra heller så du behöver ju inte svara.

Jättefin frukostbild. Tur att jag mumsar mackor och kaffe annars hade jag blivit riktigt sugen hehe. Sov så gott och ha en fin lördag du med när du vaknar.

Kram

Livet är Underbart sa...

Susa sött! Ha en skön lördag när du sen vaknar. kram kram

Linruz sa...

Visst längtar man till vårsolen.
Hoppas du fick sussa sött och att natten blev lugn på jobbet.
Kram kram Lina