onsdag 5 januari 2011

EN TRÖTT TRETTONDAGSAFTON




God Kväll Vänner!



Kikar bara in en snabbis och önskar er en fin trettondagsafton! Jag är mer än trött efter nattjobb och tyvärr blev det inte mycket till sömn idag då jag i min trött koma glömde koppla ur telefonen (blev störd flera gånger, plus att det ringde på dörren!:() Detta i kombination med avsaknaden av kolhydrater (dag tre!!!) gör att jag inte är på bästa humöret typ! Men i morgon är en annan dag!:)



Så för nu, ha en underbar kväll!


KRAM


M





6 kommentarer:

♥Camilla Nordin♥ sa...

Jag håller oxå på med kolhydrat detox. Jag är på 4:e dagen & idag har jag vart så himla trött. Min erfarenhet av trötthet när man dietar är att jag tappar lite extra i vikt just då. Hoppas på det den här gången med.
Håll ut!

sanna sa...

. Livet utan kolhydrater är inget för mig, blir tokig!
Tycker du är jättegrym som kämpar på!

Trevlig kväll.
Hälsar
sanna

Camillasnyahem sa...

Vilken tråkig dag, hoppas det blir bättre snart och att du får sova ordentligt sen.

Kram

mammaxtre sa...

Imorgon är en ny dag som sagt. Hoppas att den blir riktigt bra :-)

Ha det gott

Familjen A. sa...

Åh va jobbigt det måste vara att jobba natt, urk.. =( Men man har ju ioförsig lediga dagar. =)

Vilken härlig blombukett, känns som vår! =)

By the way; är du duktig på bloggar? Kika gärna in hos mig och hjälp mig med mitt problem.

Kram Anna

Linruz sa...

Trist med en tuffdag och utebliven sömn.
Hoppas att det blev bättre i dag.
Stor kram Lina