söndag 23 januari 2011

EN LITEN SÖNDAGSHÄLSNING


Lite körsbärsgrenar, enkelt & vackert!


Update: På begäran, den Marocanska lyktan från Affari (tror den utgått ur sortiment!?) och silverbrickan kommer från Nordiks fyndhörna dock var det ganska länge sedan (dock finns det liknande på Plantagen, lite mindre i diameter:).




Hej Fina Bloggisar!




Här har ni en nyvaken bloggerska som bara kikar in för att önska er en fin söndagskväll och en fin start på nya veckan i morgon...

Straxt blir det jobb för mig igen, så vi får ses när jag vaknar i morgon igen!:)




KRAM


M






10 kommentarer:

mammaxtre sa...

Under en period i mitt yrkesliv arbetade jag natt. Nu vetesjutton om jag skulle klara av det. Jag njuter av min må-fredags vecka. Samtidigt är jag full av beundran över er som jobbar natt.

Ha det gott

Josefin sa...

Jobbar natt? Vart jobbar du som Ssk? Jag själv jobbar som Ssk inom kommunen och äldreomsorgen. Jag gillar i alla fall arbetstiderna :)

Vilken vacker söndagsbild :) Ha det fint! Kram Josefin (Krydda Livet)

Weronica - En mammas dag sa...

Det är svårt att få nog av kvistar just nu. Fina! Hoppas att nattarbetet går bra!

Skumpa och Spaljé sa...

Det är väl härligt när man kan sätta in lite kvistar, de är vackra som dem är...

Kram Helena.

a piece of happiness sa...

Kram på dig också! LiseLotte

kim sa...

vilen fin bild och vilket fint fat/bricka. vart kommer den ifrån?

Anonym sa...

Hej!
Vilken fin och mysig blogg du har. Har kikat in ofta men aldrig lämnat kommentar. Din stil påminner mig mycket om House of Philia, precis lika mycket feel good hos dig! Jag undrar också över det fina fatet, var kommer det ifrån?

Kram Anna

Mariette sa...

Måste bara skriva en liten rad om hur underbart fina dina kort är!!!!

Du är superbra!!!

Kraam Mariette

Anonym sa...

Superfint hem! Undrar bara vad du har köpt ljuslyktan som man ser till vänster?? Är på jakt efter en likadan.

Charlotta ♥ ohlovely.se sa...

Åh, så vackert. ♥