söndag 9 januari 2011

EN AV DE BÄSTA MAT & VINMAGASINEN



En av de bästa magasinen när det gäller mat & vin tips enligt mig. Älskar stylingen i magasinet och man blir verkligen sugen på att köpa en massa nytt porslin och annat skoj när man läser Lantliv Mat & Vin.




Hej Sköna Söndag!




Här hemma idag är det full röjning på gång. I morgon kommer dom och tapetserar och målar de punkterna på tvåårs-besiktningen... Jag kan säga att det är inte helt kul faktiskt, precis när man liksom tagit sig mod och börjat göra de där små hålen i väggarna så ska allt ner igen! Jag får väl trösta mig med att det blir vitt och fräscht igen!:)


Nu ska jag slå mig ner i fotöljen en stund och läsa nya Lantliv Mat & Vin, tillsammans med en frukt, pausar måse man ha när man grejar!:)



En härlig söndag önskar jag er!


KRAM






8 kommentarer:

Karin sa...

Tidningen ser lovande ut. Har faktiskt aldrig köpt den, brukar köpa Elles mat och vin och den är också super tycker jag.
Men får nog ta och köpa hem ett ex av denna också tror jag.

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Vilket glammigt matmagasin, det måste jag köpa. Brukar köpa elle mat o vin.

Hoppas du får en mysig paus

Kram

Linda sa...

Håller helt och hållet med :))

Ha en mysig söndag!!

Ps kolla gärna in min nya blogg ;)

Kram Linda

Mitt lyckliga lantliv sa...

Vilken fin blogg jag hittade här då!!
Hit kommer jag gärna tillbaka.

//Jeanette

Åsa sa...

håller med dig till punkt o pricka..den tidningen har gett mig massor av inspiration..har precis bakat rosmarinbrödet ur numret som absolut ska provsmakas ikv :)
ha det bra i pausandet
kram Åsa

MalDa Design sa...

Hej Mia

Blev nyfiken på målningen & tapetseringen på tvåårsbesiktningen, vi har snart också tvåårsbesiktning och undrar lite hur de gör där det spruckit i tapeten lite här & var. Tycker det är konstigt om de bara sätter en ny våd på ett par ställen. Hur kommer de göra hos er?

Hälsningar Malin

Sandra | Inspirera Mera sa...

Tack för tipset!

Helene sa...

Tack för tipset!
Den ska jag prova.
Annars blir det mest Elle mat och vin.

Tråkigt att höra om ert vardagsrum och sovrum.

Vi har haft världens bästa och noggrannaste målare här. Göran, på Brandbergs här i Norrköping. Rekommenderas!

Kram och lycka till med omgörningen!
Helene