måndag 24 januari 2011

DET LÖSTE SIG:)




Hej alla rara!




Hade lite panik där på efternatten, satt på jobbet och kikade in en kortis till bloggen och på något vänster hände det något helt knasigt! Hela högerspalten la sig under alla inlägg!!! Summerar det hela så här Mia+Nattjobb+HTML= not a good idea! Nu är problemet fixat, jag är ju sån där som har svårt att släppa saker envis som jag är, så efter lite scrambled eggs till frukost gjorde jag något form av återställning i mallen och vips var allt rätt igen, phu!



Men gulliga ni tack för allt stöd i min lilla kris, ha ha!;)






Vågen gillade mig inte heller i morse tydligen och ville inte alls visa det jag ville se... Visst jag har fuskat med några skivor bröd denna vecka som gått och kanske slarvat några dagar med motionen, men det var ju bara så att det var "den där veckan" också u know... Plus minus noll från förra veckan så jag håller de där första -5,1 iallafall. Denna vecka blir det andra bullar, ett kilo till ska bort denna vecka, det är målet!





Nu ska jag mysa med sessorna en stund innan det är läggdags, sen ska jag mysa i soffan med en kopp te och det där nya magasinet då!;)







Fin kväll önskar jag er, vi ses i morgon!





KRAM










6 kommentarer:

Linda sa...

Bara att kämpa på, det tar ju säkert lite tid innan kroppen vänjer sig med ny diet :) Mm mysigt med té och go tidning, du får säga om den är bra sen :)
Ha en mysig kväll!

Kram Linda

Grodmamman sa...

Jag skulle aldrig våga mig på de där html-koderna, är livrädd att förstöra något!:)
Var nöjd med de kg du gått ned, som du säger, det är den tiden i månaden. Kom igen nästa vecka, då har det säkert hänt en del igen!:)
Kram

mammaxtre sa...

Blanka tidningar som är bland det bästa jag vet. Det är avkoppling. Jag önskar dig en skön stund.

Jenny sa...

Denna vecka klarar du ytterligare 1 kilo, jag tror på dig men vet hur frustrerande det kan vara när vågen står stilla! Kämpa på!

Stor kram!

Livet är Underbart sa...

Hej! Tittar in och hoppas du har haft en bra start på veckan förutom html förbannelsen;).Vågen här hemma har också ståt still här hemma i ett par dagar. Men jag känner det på kläderna att man minskar i alla fall. kram kram

Therese sa...

Kämpa på! Håller alla tummar jag kan:) Tror dte är bra att "synda" lite ibland med bröd och så, annars kommer den där dagen då man vräker i sig allt man ser och hur mår man då... så bättre att äta bröd under kontrollerade former och sedan vara medveten om det. Körde på LCHF förra året och jag mådde jättebra av det! Sen kom sommaren, och ja, hrm... men nu börjar jag komma in i det igen. Kör inte stenhårt, men tänker ändå på att undvika alla kolhydrater som man ändå bara får ont i magen av (tänker mest på potatis, pasta, vitt bröd och det där).

Kör på:) Stor kram Therese