torsdag 27 januari 2011

DET BLIR EN TIDIG KVÄLL




Hej fina vänner!



Här har ni en slagen hjälte som ska lägga sig tiiidigt i kväll, först en helt urstressig jobbdag i går och idag en fullspäckad kurs. Så nu är hela huvudet fullt med tankar och funderingar och jag måste få lite ro att bearbeta!


Jag lovar att återkomma inom kort med vad sessorna fått för vårkläder, hör att ni är sugna på det!:)




SUSSA SÖTT, KRAM!




ps, för er som undrar vilket område jag jobbar inom så är det med cancerpatienter. Det är så intressant att jobba med dessa patienter, vissa dagar är väldigt grå men det finns också så mycket glädje, värme och eftertanke som gör att man orkar...






7 kommentarer:

Jenny sa...

Oj, vilket jobb, jag beundrar verkligen er som orkar jobba i en miljö som innehåller så mycket sorg. Ni är alla helt fantastiska människor!!!! Vilken fin äpplekvist du visar bild på, har du tagit in den från trädgården?

Signe 1 sa...

förstår att det är dubbla känslor att jobba med dessa patienter, jag hade nog inte orkat, är för känslig!! cred till dig! stora kramen s

Bofinken 5 sa...

Åh ja ibland är det verkligen fullt upp!
Här blir det oxå en tidig kväll efter alltför många jobbiga vakna nätter med lillkillen.
Sov gott kära du!
Kram!

Emma H sa...

Ja ibland blir man trött och slut men arbetet ger ju så mycket!! Jag jobbar på en hematologiavd, visst gör du också det?
Intressant och väldigt lärorikt:)

Kram Emma

sanna och wilma sa...

fin blogg!
lust att följa varandra via bloglovin? :-)
ställ en fråga i vårat bloggsvar, om du vill veta nått? :-)
KRAM

Anonym sa...

Hej!
Jag förstår att din arbetsdag kan göra att man känner sig slut. Jobbar också som ssk på HIA man önskar att man hade mer återhämtning efter nattpassen =(
Tack för dina fin-fina blogg-inlägg, ser alltid framemot dem.
/Ulrika Umeå

MITT VITA HUS sa...

Jenny: Mitt lilla äppleträd i trädgården har endast några grenar som just nu är helt kala! Detta är lite körsbärskvistar som jag köpt i blomsteraffären:) Kram på dig!

Emma: Ja det stämmer, jag jobbar på hematologiska kliniken här på US:)Lärorikt är bara förnamnet:)
Kram på dig!

Alla: Tusen tack ni söta för era ord:)


KRAM

M