torsdag 13 januari 2011

DÅ VAR DET TORSDAG...




Hejsan fina bloggisar!



Hur har dagen varit? Ätit nyttigt men gott?

Idag har jag en jag-är-sugen-på-allt-dag, men jag har stålsatt mig, ska inte äta något onyttigt och jag borde känna mig ganska mätt då jag precis spisat kvällsmat som ikväll blev Scrambled Eggs och Bacon men en massa minipärltomater!:)


Tapetseringen och målningen är så gott som klar här hemma så jag ska ägna mig åt lite städning och återställning av hemmet! Tänk att de kan kännas så fräscht igen trots att man bara bott i huset i två år dryga!!!




Vi får ses i morgon vänner och då är det fredag, sweeet!:)




KRAM PÅ ER!







6 kommentarer:

jenny ~ mammanochkidzenpunktse sa...

Bra jobbat gumman! Om man hade lite av din karaktär...

Puss!

Grodmamman sa...

Här har det väl gått lite si sådär med maten denna veckan, men jag har i alla fall inte småätit och jag har varit ute och gått minst 30 minuter varje dag sedan i fredags. Men imorgon ska jag unna mig lite extra, för en "ätardag" måste jag ha!:)
Kram

Livet är Underbart sa...

Samma här. Är sugen på allt! Men det har blivit en bit lchf kladdkakemuffins istället. Håller mig till nästa lördag då vi har 1 års fest. Då får det bli en bit tårta.=) kram kram

Industri house sa...

Alltid lika mysigt att titta in här i din fina blogg, man blir verkligen inspirerad!! Jättefint hem! Kram jessica.

mammaxtre sa...

Sugen på allt dagar är bara så jobbiga. Karaktären får sina prövningar. Din middag lät väldigt god tycker jag.

Ha det gott

Anonym sa...

Hoppas hoppas vi snart får se hur det blev med tapetsering och målning!!!!!

MVH Johanna