torsdag 23 december 2010

VÅR FINA GRAN & DAN FÖRE DOPPAREDAN



Granen står så grön och grann i stugan...





Tjing tjing bloggisar!




Här går julmusiken högvolym, jag fejjar det sista i köket och städar rent hus!:) Det är nära nu och jag kan lova att de pirrar i två små magar!;)


Vår gran har fått fint pynt från Day och går i färgerna vitt, svart, en gnutta rött, silver och lite trä, enkelt och fint!:) Jag är mycket nöjd med vår fina gran även om det inte var riktigt som jag tänkt mig!


Knäcka nötter hör väl julen till, på hög nivå!?!:)


Ny lykta från Madame Stoltz med texten God Jul välkomnar våra gäster i hallen...






Nej nu måste jag verkligen sätta fart igen!!!:)





KRAM PÅ ER!








9 kommentarer:

Anonym sa...

Åh köpte du den fina foten, jag vill med ha den...

God Jul!

//E

Mrs. b sa...

Så tjusig gran ni har!
God Jul - hoppas det blir en skön en!
Kram!

jenny ~ mammanochkidzenpunktse sa...

Vilken disneygran! Jättefin!

Här är oxå två ♥ som det pirrar i magen på.

God jul till er från oss!

Puss!

chenillehome sa...

GLÆDELIG JUL MIA OG TAK FOR DE MANGE SKØNNE INDLÆG ☃

NYDER DIN BLOG --- FRA ANETTE

Weronica - En mammas dag sa...

Fint! Vår gran innehåller nog typ tio gånger så mycket pynt. Barnen kör much is more :) Ha det så fint så här kvällen innan!

Anonym sa...

Läget verkar vara under kontroll där hemma i det vita huset.Den svårfångade granen i minsann en stilfull mundering!
Vår gran verkar mer se ut som hos ovan ...ett inferno av pynt som tillverkats av 5 barn under deras dagis karriärer.Mamman hade ingen talan den här gången!

Allt mys till er i kväll!

Carina i Älvsjö

sanna sa...

Väldigt fin gran!
Vi kör på silver och vitt hos oss.
Nu ska det njutas till max, i morgon är det JUL.

God jul.

Signe 1 sa...

Önskar dig en riktigt god jul vännen!!

Stora kramen Sofia

Josefin -Happy Days- sa...

En härligt gnistrande *GOD JUL* önskar jag er!

Ps, Inspirerande bilder, som vanligt! :-)