måndag 13 december 2010

MIN ALLDELES EGNA LILLA LUCIA



Sötaste Alice på väg mot lussefirandet.!



Tjingeling!



Hon som promt skulle vara glittrig tärna blev en supersöt Lucia med blonda lockar... Ja ni förstår fröken bestämd hittade världens finaste prinsseskrona till en lucia i affären där vi bara skulle ha ett nytt tärnljus, så såklart hon fick vara prinsesslucia då, sista gången man lussar med sina förskolekompisar och allt!:)


Hon sjöng så fint och högst av alla mitt lilla hjärta och mamman fällde såklart en liten tår!:) Och gissa om det är någon som sussar sött i sin säng just nu!:)



Vi ses i morgon, för nu försvinner jag till mitt soffhörn väntandes på Hollywood-donnor!:)



KRAM







12 kommentarer:

Anonym sa...

En liten Lucia som påminner om en prinsessa eller annat väsen ur Narnia filmerna!
Förstår att soffhörnet lockar efter en dag som denna . Har själv bara sett Hollywood donnorna en gång den här säsongen , minns nån klassfest återförening som var ganska pinsamt dråplig. Undrar om du har fått någon favorit fru ?

Kram Carina

HOUSE of ADELA sa...

SÅ söt tjej! Och hela bilden är jättefin!=)

Kram
Adela

Anonym sa...

Men åh så söt, min lilla Elsa ville med vara Lucia i år så såklart dom ska få vara det dom helst vill:)

Ha en fin fortsatt Lucia!

Kram Kristina i Östersund

Grodmamman sa...

Söt hon är!:)
Här var dottern lucia igår hemma hos farmor och jag var så glad över att hon ville vara det i år igen!:)
Kram

från hus till lya sa...

Å Snuttan va söt

jenny ~ mammanochkidzenpunktse sa...

Sötis!!

Puss!

:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*: sa...

Vilken fantastisk tjej och Lucia, ljuvlig!

Ha en fortsatt bra Lucia-kväll.
Kram och God jul
Camilla

Hem sa...

Så fin...:D

I morgon ska mina små änglar lussa på dagis,
cant wait!

Kramis, Annaleena

Hemma hos Tod & Lou sa...

Vilken söt Lucia, underbart hår.
Här hemma hade vi en liten pepparkaksgubbe:-)

Hälsar
sanna

Johanna sa...

ÅÅhh så fin hon är lilla stumpan!!
Pussa från mig!!

Creative Lounge sa...

SÖCKERSÖTASTE! All kärlek till er denna Lucia!

Kramis E ♥

Josefin -Happy Days- sa...

Så söt hon var, jättefin! Minns själv hur roligt man tyckte det var att få lussa som liten... :-)

I år hade vi tyvärr inget firande med skolan o inte ens lussefika... Småtrist, så vi firade inte Lucia men myste hemma och klädde granen fin istället. :-)

Kram