tisdag 7 december 2010

LITE JULKLAPPAR


Mellan alla zhu zhu hamstrar och självgående ritande pingviner som står högt på listan vill mamman i huset klämma in lite söta kaniner såklart!;) Dess ursöta vinterkaniner från Maileg med världen sötaste strumpbyxor som går att ta av kommer ligga i paketen undergranen, och mamman i huset hoppas även de uppskattas av de små... Mina är hemklickade från Elsas Hem.

Tjingeling Vänner!


Trött, tröttare, tröttast det är jag just nu... två nätter sätter sina spår så att säga!:) Hur har ni det då i julstressen, kan ni koppla av?:)

Idag blir det lite julavslutning med uppträdande på sessornas gymnastik, ska bli lite skönt med uppehåll från aktiviteterna nu i jul, för ibland är det så himla stressigt att komma hem från jobbet kasta i tjejerna lite mat och direkt bege sig igen. Visst tjejerna älskar att ha sina saker i veckorna, men det får absolut inte bli för mycket av det, då blir det ju inte kul alls...

Nu får ni ha en underbar tisdagskväll vänner!:)

KRAM



M





5 kommentarer:

Amanda sa...

Jättemysig blogg du har.Är inne nästan varje dag.Jag undrar så var du köpt fruktskålen i vitt som du hade på bild.Den var så fin.Kram och ha en skön kväll.Jag jobbar också som sköterska och skall jobba i natt.Är ledig jul och nyår. Första gången jag är ledig båda helgerna på 12 år.Pust...Så nu skall jag njuta....:0)

Johanna sa...

har förra året upplaga av den klänningen till min lilla. Den är såå användbar och fin!

tjej sa...

Malige kaninerna är så söta.Funderar på att köpa en till min lilla skatt i julklapp.

KRAM!

Grodmamman sa...

Ser att våra döttrar har samma saker på önskelistorna!:)
Jätte fina klänningar du köpt och jag tror också att dessa är mer användbara.
Kram

mammaxtre sa...

Julstressen tror jag tyvärr att de flesta känner av. Vilket är synd. Fridefull jul är samtidigt det som eftersträvas. Jag antar att vara ute i god tid hjälper mig i min kamp mot julstress.

Klänningarna är jättefina likaså kaninerna. Din blogg är väldigt trevlig tycker jag.