onsdag 8 december 2010

JULIUS





Hej fina vänner!




Redan onsdag, halva veckan gjord och snart fredag!:) Jag ska straxt bege mig ut och kikar bara in en snabbis till bloggen innan.


Jag har fått lite önskemål om att visa mina fönster i juletider av er bloggisar och jag önskade nu att jag nu hade en massa härlig inspiration att bjuda er på, men så är inte fallet då alla fönster inte är så fotovänliga i dagsläget (värmen i stugan gör nämligen ingen grön växt mår så väl och inköpsansvarig på växtfronten tycks vara upptagen med annat förtillfället;)...

Köksfönstret har ni ju sett här och nu får ni se en glimt från vårt tv-rum på övervåningen. Där huserar Julius av Jerker Andersson, en klassiker jag investerade i förra året, i ena fönstret. Min är vit men jag skulle gärna vilja ha två stycken svarta till vårat kontor (det tar vi ett annat år dock...)!




Nu får ni ha en fin fortsatt dag, vi ses!


KRAM






8 kommentarer:

Anonym sa...

superfint:)

CAMILLASNYAHEM sa...

Jag känner igen det där med att blommorna dör av elementen. Eller det kanske inte var så du menade? Jag längtar iaf till nya huset där vi ska ha golvvärme!

Jag tycker du bjuder på väldigt fina inspirationsbilder även utan grönska. :)

Ha en fin dag!

Anonym sa...

Så fint! Skulle önska att du tog fler bilder av ditt vackra hem! Synd att du raderade tidigare tagna bilder. Har alltid gillat din blogg för din fina stil.

Helena sa...

Så enkla och fina ljusstakar.
Önskar dig en bra dag!
Kram
Helena

Cattis sa...

I LOVE JULIUS!

Så fina och klassiska ljusstakar. Saker som man måste längta och tråna lite efter är också dom sakerna man är mest nöjd med när man väl kan investera i dom! Klassiker står ju sig alltid!

Signe 1 sa...

superduperfint som allt hemma hos dig!:-)

ha det gott!

kram s.

mammaxtre sa...

Det ser väldigt hemtrevligt ut på bilderna.

Imorgon är det fredag :-)

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Ser så fint ut som vanligt :) ljuvliga kaniner, förstår att mamman i huset gärna köper dom ;) ha en skön helg kram Madde!!