fredag 17 december 2010

IT'S FRIDAY


Vintervit som snön som faller utanför, mina Azalea en av julens vackraste blommor...



Tjingeling bloggisar!



Äntligen fredag tjohooo! Och vet ni jag har fått antibiotika så nu ska jag bli frisk!:)

Just nu segar jag runt i mjukisarna här hemma och är ganska trött idag, för ni förstår igår var fröken på teater och såg musikalen Chicago till sen på kvällen!:) Idag premiärar den här i staden och vi var igår VIP-inbjudna på genrepet och jag säger bara sååå bra den var, jag är helt tagen av hur duktiga skådisarna var, speciellt Petra Nielsen i en av huvudrollerna Velma Kelly, men alla var helt fantastiska de med!:)




Nej en dusch kanske skulle passa, vi ses!




Ha en underbar fredag fina ni!


KRAM





3 kommentarer:

Jenny sa...

Trevlig helg önskar jag Dig också!!
Skönt att du fått antibiotika, så att du blir riktigt frisk till jul!
Kram från Skåne

A House With A View sa...

Jättefin azalea!! Krya på dig!

Kramiz aka

Anonym sa...

Vilket kort, wow!!!